soms kom je dingen tegen die je nog niet kent
is er een ander merk dan
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
gevalletje export? Gezien de ronde koplampen (of heb ik nog niet genoeg lna`s gezien en zijn dit soort koplampen vrij standaard?)
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
volgens mij hebben alle LNA’s ronde koplampen
is er een ander merk dan
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 20-03-2008
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
inderdaad :X maar waar kan ik deze kopen
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
snah schreef:
volgens mij hebben alle LNA’s ronde koplampen
ik zeg al, ik kan het mis hebben Ik heb een LNA nog nooit zo van dichtbij bestudeerd! ops:
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
snah schreef:
volgens mij hebben alle LNA’s ronde koplampen
Anders is het een Peugeot 104 of Talbot Samba.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
als je je lna bij mij voor de deur neer zet
maak ik er een cabrio van
is er een ander merk dan
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
In frankrijk ben ik er al meerdere keren een tegen gekomen!
ze zijn er dus nog wel.
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Volgens mij is het een franse ombouw, ik heb ergens een auto-jaarboek uit 1982 liggen waar deze in staat.
Op dit moment ben ik in spanje en kan ik niet even opzoeken om welke carrossier het gaat.
Hier rijden in elk geval geen visa`s/lna`s meer, maar wel veel c15 klusbusjes met raampjes a/d zijkant
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Ik heb het even opgezocht, wellicht waren er meer carrossiers waar men de LNA ombouwde tot cabriolet, maar ik kon informatie over eentje vinden.
Een quote van de Fa. Bertin-Cholet uit 27250 Rugles;
Modêle Targa:
De Cabriolet is op basis van de LNA Entreprise of de Peugeot 104 coupe ZA.
De kap is van Nylon
Prijs 12.100 Francs
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
http://www.planete-citroen.com/forum/showthread.php?t=55419
Hier is ook een en ander te vinden, simpelweg even googelen!!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
zo zie je maar
er is meer dan men denk
ik weet niet ofzo iets wel lekker warm is hier in nederland
is er een ander merk dan
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
In de zomer is zo`n ding natuurlijk lekker, want wie rijdt er met zo`n unieke auto nu in de winter door? dat wil je toch niet…
Als het al op basis van de 2 cylinder zou zijn dan wil je d’r `s winters helemaal niet mee op pad.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 30
Geregistreerd: 30-10-2008
- 2CV AZU
- CX 25 GTi
Dat is echt een leuke! Maar idd niet echt geschikt voor de winter lijkt me. In mij (dichte) LNA bevries ik al met dit weer!
Citroen 2CV AZU 1968
Citroen CX 25 GTi 1984
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Een viercylinder MOET toch wel een goede kachel hebben, zo warm dat je je hand toch net op de pookknop kan houden…
Mocht je vinden dat je viercylinderkachel slecht is moet je bij min tien maar eens in een tweepitter rijden
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
ik rij elke dag nog met mijn twee pitter
maar ik heb geen problemen
ik vind zelfs dat hij sneller warm is dan een luchtgekoelde
voor deze heb ik een voyager gehad
als 1 ding erg is ,is het daar in rijden met vorst
is er een ander merk dan