Re: Tros Radar
rapperik schreef:Caysee ik ben met Tros radar hierover bezig geweest (ze zijn wezen kijken en hebben het gezien !). wellicht een goed idee voor anderen om ze ook mailtje te sturen dan zijn ze denk ik wel bereid hier een onderwerp over te maken.
Mijn berichtgeving naar Tros radar is verzonden….
Grand C4 Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat sinds 20-9-2007 (Privérijder)
Mazda CX-5 2.0 TS-plus automaat AWD sinds 7-11-2012 (nog steeds Privérijder)
Schale troost misschien, maar of de C4GP rijders er echt mee geholpen worden: http://www.nu.nl/news/1835734/32/Kroes_legt_makers_autoruiten_recordboete_op.html
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Schale troost misschien, maar of de C4GP rijders er echt mee geholpen worden: http://www.nu.nl/news/1835734/32/Kroes_legt_makers_autoruiten_recordboete_op.html
Weet je in ieder geval zeker dat de kwaliteit van de ruiten niet zal verbeteren, maar nog verder zal verslechteren. Inderdaad een schrale troost .
In ieder geval kun je hier een beetje de macht van de ruitenfabrikanten aflezen. De autofabrikant kan alleen maar lijdzaam afwachten of er voor z’n goede geld een fatsoenlijke ruit geleverd gaat worden.
Er komen in de lijst van Nellie Smit Kroes wel 2 bekende namen voor
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 290
- ID/DS Dspecial
- C3 1.4i
He, ik zat vanochtend op m’n werk door het isolatieglas naar buiten te kijken en zag ook dubbelbeelden. Ik denk dat ik de aannemer maar aansprakelijk ga stellen.
Dit is mijn project… http://www.nieuwzaailand.nl/over_het_project
En natuurlijk onze sleutelplek http://www.sleuteltje-11.net (We hebben nog plaats in de stalling)
robert & marieke schreef:He, ik zat vanochtend op m’n werk door het isolatieglas naar buiten te kijken en zag ook dubbelbeelden. Ik denk dat ik de aannemer maar aansprakelijk ga stellen.
Misschien krijg ik wel weer van René op m’n kop, maar op domme opmerkingen zitten we hier niet te wachten .
Inderdaad!
ondanks dat je gelijk hebt
Rene van Maren schreef:Inderdaad!
ondanks dat je gelijk hebt
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Ga je nou ook al namens anderen klagen?
Gr Martijn
Martijn de Ruijter schreef:Ga je nou ook al namens anderen klagen?
Mij hoor je niet klagen. Ik hoorde alleen van een goed ingelichte bron, dat mol01198 ook nog last heeft van dubbelbeelden en dat valt onder dit topic toch…
Nog geen reactie van Citroen, maar weer eens een mail geschreven
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Voor mede-dubbelbeelders die e.e.a. ook juridisch aan willen pakken alvast de volgende tip:
Ruiten die dubbelbeelden vertonen voldoen niet aan:
De Europese verordening voor autoglas ’Regulation no. 43’ welke in werking trad op 31 maart 1987 en op 10 januari 1992 werd goedgekeurd als EU-richtlijn. Deze richtlijn werd van kracht op 1 oktober 1992.
Voor de rechtbank kan dit een zeer zwaarwegend argument zijn, waar Citroën op basis van Europese regelgeving nog de nodige problemen mee kan krijgen.
Het gaat allemaal langzaam, maar zodra er weer vorderingen zijn laat ik me weer op het forum horen.
Causee, ik ben geen jurist en blijkbaar ben jij daar wel in thuis. Wat betekend het allemaal wat je zegt ? Citroen gedraagt zich niet naar de wet ?
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Uitslag van men poll verlopig, wrs zal er niet veel meer bijkomen. Dus eigenlijk is het totaal geen succes, en worden we er weer niet veel wijzer uit. Maarja, men kan alleen maar proberen.
pare-brise qui dédouble de Saint-gobain 10 50,00%
pare-brise qui ne dédouble pas de Saint-gobain 8 40,00%
pare-brise qui dédouble de pilkington 0 0%
pare-brise qui ne dédouble pas de pilkington 2 10,00%
pare-brise qui dédouble d’un autre fournisseur 0 0%
pare-brise qui ne dédouble pas d’un autre fournisseur 0 0%
Votants: 20. Vous avez déjà participé à ce sondage.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km