OH!!! Dat valt goed mee!! (waar?)
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Citroén 2cv van Maisto 1/18
Bedankt voor de info Chummy.
Rommelmarkten vind ik heel tof. Ik verzamel namelijk ook nog Suske en Wiskes, Jommekes en kiekeboes (en heb ook nog enkele oude radio’s en een oude driewieler staan oops ). lol
AX 1.0 Tonic ‘95
Coffret du soixanténaire de la CITROEN 2CV Edition Limitée 0668/2900
ook een beetje Citroén….mijn Panhard collectie
Panhard PL17 en Cabrio van Solido 1/18
Wauwww…
Ik heb maar 1 panhard in mijn collectie ops:
AX 1.0 Tonic ‘95
Citroén 2cv Spot
Mooi model, maar wat heeft ie een raar achterspatbord. Het lijkt wel vlak boven het achterwiel, terwijl dat toch ook “geribbeld” moet zijn. Doet me een beetje denken aan een Runno Rodeo
Check hier
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
hmm. dan hebben ze de mal aangepast, want de oranje 4x2 en de witte Azur hebben dat niet.
De reactie van de forum bezoekers klopt NIET meer,door dat ik een volledige topic update heb gedaan…
Citroén Ami van Norev 1/43
gelukkig heb ik naast de nodige miniaturen ook nog een bescheiden citroen bibliotheek en in het boek “De Mehari” van Wouter Jansen valt op pag. 95 het volgende te lezen
“Voor het modeljaar 1982 werd deze Mehari (de 4x4) tegen meerprijs leverbaar met de bredere 155x14XCM+S4 banden, waardoor de zijpanelen te krap werden. Deze laatste exemplaren zijn dan ook te herkennen aan verbrede, vlakke stukken in de flanken ter hoogte van de achterwielen.”
Waarmee dus duidelijk is dat het model er een van de laatste serie is, die zou moeten beschikken over bredere banden dan de eerdere versie(s).
Citroén ami van Dinky Toys
Citroén Dyane van Corgi Toys
@ j@n: je bent me voor, ik had die tekst ook al gevonden