Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Ik denk dat ik er komende week nog weer eens langs ga om te kijken en dan mss ook even in het autotje rijden.
Drie is trouwens te veel. Ik heb geen eigen plek om ze neer te zetten. De GSA vult op dit moment de garage van m’n ouders, de bx is overgeleverd aan het winterweer.
Als ik ergens een (bijna) gratis stallingsruimte kan vinden dan zou ik het visa’tje idd eerst er bij kunnen nemen om ze op te knappen…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 1155
- C5 2.0 16v Comfort
Kijk nu nog eens goed naar de foto’s van de Visa….............,nu naar de foto van je BX…............,Die handelaar moet bijleggen,jij dus niet!
Met z’n vieren in je Eendje.
JIJ heb toch ook al eens Visa (chrono) gehad??
2 jaar terug ofzo….
Allez France
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
Ik kreeg zojuist een reactie van iemand die een visa te koop heeft staan. (Misschien wel iemand van hier, geen idee eigenlijk)
Leuk ding. Ook wit met blauw interieur. Het is een visa-niks uit 1984, oude type dashboard met satelliet, nieuwe type grill.
De stoffen en dashkleur zijn precies hetzelfde als die van mijn GSA. Het interieur ziet er op de foto’s slecht uit, eigenlijk overleden. De bank is bedekt onder een beige kleed en da’s vast ook niet voor niks… Ik vind het overigens een grote plus dat de verkoper dit niet wegmoffelt.
Aangezien ik nog niet zoveel afweet van de diepste details rondom de Visa vroeg ik mij af of de combinatie kan kloppen van het oude dash, oud interieur maar nieuwe grill en het geboortejaar 1984… Overgangsmodel?
En… betekent dit dat hier nog dat leuke boxermotortje in ligt?
De auto heeft 4 jaar stil gestaan in een garage. Weggezet ivm overlijden. Verder heb ik nog geen details, behalve dat de buitenkant er op de foto’s op een enkel deukje en plekje na gezond uitziet. De motor schijnt ook nog te willen lopen.
Laatste en moeilijkste vraag… wat zouden jullie durven bieden als er verder technisch niet al te veel mis zou zijn?
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Aangezien ik nog niet zoveel afweet van de diepste details rondom de Visa vroeg ik mij af of de combinatie kan kloppen van het oude dash, oud interieur maar nieuwe grill en het geboortejaar 1984… Overgangsmodel?
Geen overgangsmodel.
Visa II ( nieuwe neus) is eerst geleverd met het oude dashboard.
In modeljaar 1985 kwam het nieuwe dashboard.
Dus jouw Visa klopt op dit gebied!
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
en nog een kleine aanvulling, een visa ‘niks’ is inderdaad een tweecilinder
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
LAST! Deze Visa blijkt in Maastricht te staan… da’s wel een eind tuffen! Een ambu huren is dan al snel duurder dan de auto ben ik bang.
Iemand suggesties?
Het verhaal doet een goede auto vermoeden:
Altijd van dezelfde eigenaar geweest, ivm overlijden vier jaar geleden buiten gebruik geraakt, altijd onder dak gestaan, direct na aanschaf extra tegen roest behandeld, fatsoenlijk onderhouden, motor en bak zijn volgens de verkoper nog prima en dat kan kloppen want ze heeft slechts 69000 km gelopen, de auto wordt alleen verkocht aan een liefhebber.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
- C5 2.0 16v Comfort
Chrono schreef:JIJ heb toch ook al eens Visa (chrono) gehad??
2 jaar terug ofzo….
Ja inderdaad Ben,verkocht aan iemand uit Opeinde dacht ik,auto was wel een apart geval
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Midfriesland schreef:Een ambu huren is dan al snel duurder dan de auto ben ik bang.
Iemand suggesties?
Ik heb morgen een ambulance voor €30,-, het hoeft absoluut niet duur te zijn! Bedenk wel dat je het zaakje zelf zeer waaschijnlijk niet mag trekken, een je BX ook niet….
Midfriesland schreef:LAST! Deze Visa blijkt in Maastricht te staan… da’s wel een eind tuffen! Een ambu huren is dan al snel duurder dan de auto ben ik bang.
Iemand suggesties?Het verhaal doet een goede auto vermoeden:
Altijd van dezelfde eigenaar geweest, ivm overlijden vier jaar geleden buiten gebruik geraakt, altijd onder dak gestaan, direct na aanschaf extra tegen roest behandeld, fatsoenlijk onderhouden, motor en bak zijn volgens de verkoper nog prima en dat kan kloppen want ze heeft slechts 69000 km gelopen, de auto wordt alleen verkocht aan een liefhebber.
Neem even contact op met iemand van de Visa Club ( ). Er wonen er wel een paar daar in de buurt die wellicht voor je willen kijken.
Ik kom net terug van een weekendje Zuid Limburg ... al had ik dit draadje eerder gevonden (en jij die wagen), had ik wel even voor je kunnen kijken.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
- C5 2.0 16v Comfort
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
Update:
- De gedeukte Visa 1986 die bij de Vrij stond is inmiddels verkocht aan een vrouw…
- De witte Visa 1984 die in Limburg staat dwaalt serieus rond in mijn hoofd maar ik zie op tegen het geregel en evt. kopen zonder zelf te kijken. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik zou een wild bod kunnen doen en bij evt. verkocht hopen dat het meevalt… Nadeel: als het érg tegenvalt staat er een visawrak bij m’n ouders op het gazon omdat ik er zelf geen plek voor heb. Vinden ze vast niet aardig van me.
- En ik heb een bod(je) gedaan op die donkerrode Visa onder het mom van ‘je weet maar nooit’. Lijkt me een prima auto, geen project in elk geval. Maar eigenlijk vind ik wit bij auto’s mooier dan de meeste kleuren.
En zo speur ik rustig verder. Zolang de bx het goed doet heb ik geen haast. Als ik weer een interessante vondst doe dan gooi ik het wel weer in dit draadje.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
- C5 2.0 16v Comfort
Midfriesland schreef:Update:
- De gedeukte Visa 1986 die bij de Vrij stond is inmiddels verkocht aan een vrouw…
- De witte Visa 1984 die in Limburg staat dwaalt serieus rond in mijn hoofd maar ik zie op tegen het geregel en evt. kopen zonder zelf te kijken. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik zou een wild bod kunnen doen en bij evt. verkocht hopen dat het meevalt… Nadeel: als het érg tegenvalt staat er een visawrak bij m’n ouders op het gazon omdat ik er zelf geen plek voor heb. Vinden ze vast niet aardig van me.
- En ik heb een bod(je) gedaan op die donkerrode Visa onder het mom van ‘je weet maar nooit’. Lijkt me een prima auto, geen project in elk geval. Maar eigenlijk vind ik wit bij auto’s mooier dan de meeste kleuren.En zo speur ik rustig verder. Zolang de bx het goed doet heb ik geen haast. Als ik weer een interessante vondst doe dan gooi ik het wel weer in dit draadje.
Oke,het is mijn kleur ook niet,maar het lijkt me een zeer nette auto met weinig kilometers en goed onderhouden.
Had je die witte gekocht,had je zeker meer kwijt geweest om ‘m netjes te krijgen,naar wij dachten
Mijn Visa heb ik ook donkerrood gekocht.
<———
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio