100 van de 224
« Eerste  < Vorige 98 99 100 101 102 Volgende >  Laatste »
   
CX VEMS 340pk en 580Nm p223
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 27 november 2008 10:39 PM
  [ # 1486 ]

Komt voor de bakker…

Morgen zit ik in hoofddorp, maar als ik terug ben, kijk ik even of ik wat kan bakken (met andere woorden, het programma staat al in de machine klaar)


Alleen die ontwikkelingskosten….poe, daar heb je zowat een C5 voor

 

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 27 november 2008 10:43 PM
  [ # 1487 ]

Cool. Ik ga morgen verderklooien aan de VEMS, maar ik moet nog omsolderen, en ik moet ook even de brandstofdruk controleren om de req fuel helemaal op orde te krijgen. En heel misschien loopt ie op de 1.5mm, maar volgens de specs van de HALL sensor zou dat niet echt moeten werken… maar wie weet…. heel misschien first run morgen….

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 november 2008 10:43 PM
  [ # 1488 ]

Wij zien natuurlijk liever een mooie CX dan een nieuwe C5 Laughing

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 27 november 2008 11:53 PM
  [ # 1489 ]

Echt Plug-and-Play is het niet, geloof ik, dat Vems.  Laughing

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 27 november 2008 11:56 PM
  [ # 1490 ]

Nee, maar dat was ook maar saai geweest, nietwaar? Nu zal er enige voldoening zijn als het gaat werken. En, ik moet zeggen, als de probleempjes eenmaal zijn opgelost, zijn volgende installaties dramatisch sneller…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 27 november 2008 11:57 PM
  [ # 1491 ]

Ligt er aan wat je onder “play” verstaat Laughing

 

Profiel  
 
Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2418
Geregistreerd: 18-04-2005

Gepost: 28 november 2008 01:23 AM
  [ # 1492 ]

Dat triggerwiel wordt op deze manier het meest robuuste van de hele installatie Smile

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 28 november 2008 10:46 AM
  [ # 1493 ]

De specs van de Honeywell 1GT101DC haal sensor roepen zelfs iets over een wieldikte van 6.35mm, maar als ik dan kijk naar de hoogte en de breedte van de tand is dat heel anders. Ik denk dus dat dat uitgaat van een andere sensor orientatie. Maar goed, we gaan het meemaken…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 28 november 2008 11:39 AM
  [ # 1494 ]

Je zult het even met 4mm moeten doen, die heb ik net even gebakken Cool

 

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 28 november 2008 05:17 PM
  [ # 1495 ]

En gebracht Laughing

Ben benieuwd Cool

 

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 28 november 2008 10:54 PM
  [ # 1496 ]

Ondanks dat ik vandaag zo’n beetje elk draadje wat niet aan elkaar moest aan elkaar gesoldeerd heb, werkt de primary trigger nu eindelijk goed. De domme fouten hebben echter zo veel tijd gekost, dat ik hem nog steeds niet aan het lopen heb….  morgen weer verder dus.

De enige belemmering voor het lopen is nu instellingen, ontstekingstijdstip, hoeveelheid brandstof e.d.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 28 november 2008 11:51 PM
  [ # 1497 ]

Dus morgen misschien lopen? Cool

Verwacht je er dan mee te kunnen rijden, of wordt het dan eerst veel afstellen?

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 28 november 2008 11:56 PM
  [ # 1498 ]

Ermee kunnen rijden? Dat is de vraag. Als ie eenmaal loopt, in vrijloop is de volgende stap, de toeren vasthouden. Als dat stabiel lukt, ga ik een rondje rijden. Als dat gaat, zet ik de autolearn aan zodat er maps gemaakt worden waar een beetje mee te rijden valt.

De klopsensor om dan ingeregeld, en nog een zooi andere dingen die ik deze seconde even niet meer uit mijn hoofd weet. Bedrading moet nog gefatsoeneerd worden, en ik moet denk ik een hele doos van dat zelf vulcaniserende tape hebben om alle draden in te tapen. Ik wil de VEMS dus monteren waar de injectie computer zat, en daar zal ook nog wel enige knutsel voor nodig zijn. Ook moet het nieuwe K&N luchtfilter er nog op een of de andere manier op…

En zo klooien wij rustig verder. Maar lopen is in zicht, een beetje rijden ook, maar echt alles aan de gang hebben zal nog even duren.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 29 november 2008 12:02 AM
  [ # 1499 ]

Duidelijk Wink

Rijden zonder luchtfilter lijkt me ook niet erg prettig idee?

Als die eenmaal loopt is natuurlijk wel een belangrijke stap in het hele process Smile

Hoe bevalt het tussenmodel Turbo eigenlijk Wink

Profiel  
 
Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2418
Geregistreerd: 18-04-2005

Gepost: 29 november 2008 12:10 AM
  [ # 1500 ]

zonder luchtfilter? wil je je turbo aan gort hebben Wink

tussenmodel rijdt zoals een T1, alleen SP is geloof ik erg onder de indruk van T1 tussenmodel dashboards…..

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  
 
 
100 van de 224
« Eerste  < Vorige 98 99 100 101 102 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook