Verschil tussen LHM en LHM plus
BXdeBWHK
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9

Gepost: 24 mei 2005 02:09 AM

Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen LHM en LHM plus is?

Ik heb het forum al afgezocht (plus het internet) maar niets hierover kunnen vinden.

PS Hebben vandaag de BX verwend met verse LHM plus. Ze vindt het blijkbaar erg lekker want het rijden gaat een stuk soepeler en remmen een stuk zekerder.

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 24 mei 2005 12:39 PM
  [ # 1 ]

Het verschil zal de samenstelling wel zijn. LHM was er al heel vroeg, later is dat LHM Plus gaan heten

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 25 mei 2005 03:38 AM
  [ # 2 ]
Harm schreef:

Het verschil zal de samenstelling wel zijn. LHM was er al heel vroeg, later is dat LHM Plus gaan heten

Wat ik ervan weet is dat LHM de voorloper is van LHM Plus (ja echt) en ook in zijn voorloper (GS/GSA) gebruikt werd. De BXen zijn gemaakt voor LHM plus.
Die-hard GS/GSA-ers mopperen volgens mij vaak over LHM-plus omdat het tóch niet zo goed is als LHM. LHM was meer samendrukbaar dan LHM +, als ik het me goed herinner.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 26 mei 2005 12:49 AM
  [ # 3 ]
karel schreef:
Harm schreef:

Wat ik ervan weet is dat LHM de voorloper is van LHM Plus (ja echt) en ook in zijn voorloper (GS/GSA) gebruikt werd. De BXen zijn gemaakt voor LHM plus.
Die-hard GS/GSA-ers mopperen volgens mij vaak over LHM-plus omdat het tóch niet zo goed is als LHM. LHM was meer samendrukbaar dan LHM +, als ik het me goed herinner.

Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je remwerking Shocked

Ik denk dat het voornamelijk dunner is maar samendrukbaarder Confused

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

BXdeBWHK
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9

Gepost: 30 mei 2005 06:28 PM
  [ # 4 ]

Bedankt voor de info!

Profiel  

Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 30 mei 2005 07:28 PM
  [ # 5 ]
metro2005 schreef:
karel schreef:
Harm schreef:

Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je remwerking Shocked

Ik denk dat het voornamelijk dunner is maar samendrukbaarder Confused

Mijn natuurkundeleraar zei altijd dat vloeistoffen niet samendrukbaar zijn…

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook