knäckor schreef:Vanmorgen de gele mistlampen gemonteerd en vanmiddag de TZD turbo minimeeting gehad. De meeting was erg vruchtbaar, maar daar zal Matthijs nog wel het een en ander over vertellen
leuk die mistlampe. daar moet ik binnekort ook nog aan beginnen. ik heb ze al wel liggen. nog uit me oude service.
en heb nu ook een grijze break. na me witte en zwarte. als ik geld heb voor nieuwe banden kome er ook weer me xantia sportvelge onder .
en dan kom ik ook wel op een mini meeting.bx 1400 te.
bx tzd 1.8 turbo service break(grijs kenteken)
bx image 1.9 d break (voor onderdele of voor sloop)
bx tzd 1.8 turbo break(eindelijk geel kenteken)
Ook nog even het draadje stelen;
ik kan gele mistlampen uit een AX Gt krijgen, maar past dat op de originele manier???
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik mag weer een jaar rondrijden de BX is weer APK-goedgekeurd! Zonder één aantekening, alleen zat de handremkabel natuurlijk weer niet goed. Rottige imitatiekabels. Even een klein stukje verlegd en toen was het weer helemaal pluis!
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gefeliciteerd
Maandag mag de 16V op, blijft toch altijd spannend he!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Ja, het blijft zeker spannend. Ik had het gevoel dat het allemaal wel snor zat, maar ik ben natuurlijk geen keurmeester.
Ik was inderdaad wel van plan om de 4 ton te passeren. Ik zit nu op de 330.000, dus met een jaar of 3 zal het wel zover zijn.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gefeliciteerd, kan je weer mooi een jaartje kilometervreten. Enne, die 4 ton moet geen probleem zijn. Ik ben zelf net alweer over de 410.000 heen gegaan. And still counting…..
Gefeliciteerd, Ricolt! Ik heb laatst heerlijk relaxed achterin jouw BX mogen zitten tijdens een lange rit en heb kunnen genieten van het fijne rijconfort.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Gefeliciteerd.
Ben benieuwd of het bij mij volgende maand ook zo soepel gaat. En die 4 ton moet inderdaad geen probleem zijn, daar ga ik ook voor!
Ik heb gister op de terugweg van het BX kampeerweekend de GTiD op de 400.000 gezet. Op de radio speelde Another 45 miles wat ik in het nederlands meezong en dan ook maar direct telkens corrigeerde hoeveel ik in honderden meters ik nog moest.
De ARMY is met reces voor onbepaalde tijd, en staat uit te rusten met een stand van 440.110 km. De reeds nog steeds in dienst zijnde 19TGD van mijn moeder draait dagelijks nog zo’n 100 km weg, en heeft inmiddels een respectabele km stand van 514.xxx km.
Als de ARMY over 2 jaar belastingvrij is dan zal deze weer in dienst gesteld worden. Maar dan als 2de mobiel naast de GTiD die de hoofdomloop mag voeren.
Test
Overigens vind ik je home-made BX turbo drukmeter zeer gaaf Ricölt.
Ik zou op mijn atmosferische diesel wel een onderdruk meter willen hebben.
Das pas een optie waar je geen drol aan hebt.
Test
Goed gedaan, jochie!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Pas geleden heb ik de breok als camper gebruikt, om na een gezellige clubmeeting in het eveneens gezellige Noordwolde te overnachten.
Dat gaat prima trouwens!
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007
- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
knäckor schreef:Pas geleden heb ik de breok als camper gebruikt, om na een gezellige clubmeeting in het eveneens gezellige Noordwolde te overnachten.
Dat gaat prima trouwens!
En of dat gaat!
Ik slaap bij de 24jh van Spa ook altijd achterin de BX, en dat is een Berline.
(Diagonaal welliswaar vanwege mijn 1.98m)
RIP: Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Sinds een paar dagen kon ik mijn kachel niet meer op koud zetten. Gelukkig kon hij niet meer op koud, in plaats van niet meer op warm, dat zou wel een probleem zijn geweest. Anyway, vandaag heb ik even gekeken, en er bleek iets in de weg te zitten waardoor de schuif van de kachelkraan werd geblokkeerd:
Ik heb geen idee wat het is, ik gok dat die slierten uit de kachelradiateur komen ofzo, maar dat is een wilde gok.
Close up:
Iemand een idee?
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 27930
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Op de foto niet te zien
Maar is het nu vrij zacht spul of juist hard en stevig.
Nog nooit ergens gezien in een auto