Misschien is dit vloeken in de kerk, maar ik vind de bekleding van mijn Picasso niet mooi.
Ik zit erover te denken om te denken om het opnieuw te laten stofferen, nog ff wachten tot mijn dochtertje wagenziek wordt.
Heeft iemand al een keer zijn volledige interieur opnieuw laten stofferen? Zo ja wat kost dat ? En waar heb je dat laten doen?
Groet MBA 2001
Picasso, fijne wagen!
Lijkt me vrij prijzig. Misschien is het een beter en goedkoper idee om bijvoorbeeld een interieur uit een sloop Picasso te nemen (bijvoorbeeld een die een ongeluk heeft gehad).
ik heb ooit eens bij tiger-leather gevraagd naar volledige bekleding in het leer. Ik meen dat dit zo’n 800 euro ging kosten.
Stoelhoezen
Hoi,
Kijk eens op de site van onze zuiderburen, daar worden bij de assecoires stoelhoezen aangeboden speciaal voor de picasso..
Balou
Re: [xsara picasso] bekleding vernieuwen
mba2001 schreef:Misschien is dit vloeken in de kerk, maar ik vind de bekleding van mijn Picasso niet mooi.
Ik weet niet van welk jaar jouw Picasso is, maar als het er 1 uit de eerste jaren is geef ik je groot gelijk. Ik vond de Picasso bij de introductie geweldig mooi, maar bij mijn eerste bezoek aan de showroom ben ik volledig afgeknapt op die bekleding. Heb toen ook rondgekeken voor alternatieven en er worden inderdaad vrij veel hoezen door Citroen aangeboden. Maar daar wordt je ook niet vrolijk van.
Ik ben uiteindelijk tegen een 2e hands Exclusive aangelopen met neutrale lichtbeige bekleding. Vind ik zelf wel heel mooi.
Intussen hebben de nieuwe series andere bekleding. Heb je die al gezien? En wat vindt je daarvan? Als je dat mooi vindt kan een interieur van een total loss interessant zijn. Stoelen overzetten is zo gebeurd. Deurpanelen is wat lastiger. En anders gewoon inruilen tegen een model met mooie bekleding.
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966