Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Ik geloof dat je wat verkeerd begrepen hebt? Paul Oud gaat bij die witte 1300 Club in Gramsbergen kijken, dat is vermoedelijk maar een stap van Apeldoorn.
Overigens word er natuurlijk wel een uitgebreid verslag verwacht, Paul!
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
Ben idd naar gramsbergen geweest. Ik vond het maar een verdrietige auto. Alles aan de buitenkant is een andere doffe kleur wit. Weinig roest, dat wel. Het interieur was redelijk uitgeleefd. Als het rijden nou helemaal fijn was geweest had ik er serieus over gedacht. Aandrijfassen kabaal. Knallen in de motor na de koude start, klonk als staal op staal slaan. De auto hield mega in, ook na warm rijden, echter met plank gas ging hij als een speer. Lampjes en schakelaars waren allemaal matig.
Helaas voor de verkoper, maar ik spaar door, een rijdende gs voor leuk geld is best lastig.
Tips onde de €1000 welkom!!!!
Dit is vast het bekende dubbeltje op de eertse rang
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Een mooie goede GS vor weinig is er niet. Voor een goed rijdende GS moet je minimaal 1500 euro neer tellen. Daaronder kom je aardig aan het sleutelen en lassen.
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Idd, daar was ik ook al achter. Ze beginnen populair te worden, en dat maakt de prijs.
Paul, bedankt voor het verslag, dan weet ik vast dat ik daar ook niet echt heen hoef. Overigens moet ik wel zeggen, dat je van een opgelapte auto van zo’n leeftijd ook geen wonderen moet verwachten, natuurlijk.
Op de foto ziet het interieur er bv stukken beter uit, dan van het exemplaar in Kropswolde, want die heeft eigenlijk geen interieur…
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
Dag mensen, zaterdag aanstaande ga ik de reis maken van Apeldoorn naar Hoek van Holland. Daar staat een GSA c-matic te koop.
http://www.speurders.nl/overzicht/citroen-gsa-40465031.html?q=gsa
Heb de beste man al gebeld, prima auto met nog apk tot april. Alleen boven de 50 km/h krijgt ie soms iets te weinig benzine, dan stoot de auto en valt ie soms uit(volgens de hudige eigenaar). Ik ga toch kijken, misschien is dit wel de auto mij bevalt. Heb 4 maal een GSA gehad maar nooit een c-matic.
Moet ik bij die speciale versn.bak nog ergens op letten?
Ben benieuwd hoe dat inhoud-probleem is. Bekend verhaal?
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Lijkt me een mooie auto. In ieder geval een hele leuke kleur.
Een C-Matic moet vloeiend schakelen zonder echt veel weerstand.
Zowel op als terugschakelen.
Inhouden zal wel een carburateur kwestie zijn.
Zijn er op de GSA c matic ook solex carburateurs gemonteerd of enkel webers? Er zal wel ergens een verstopping zitten ofzo, dat gaas filter en sproeiers schoonmaken is vast al een goed begin.
Volgens mij is dat een metalic lak, die ook voorop de folder staat van 1980. Klokt dat?
Totaal aantal Berichten: 2502
Geregistreerd: 29-10-2006
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Als ik me niet vergis heeft die C-Matic een jaartje geleden ook te koop gestaan, of het is toevallig dat er binnen een jaar twee bruine GSA C-Matics in Hoek van Holland te koop staan.
En zoals citro-power zegt: het moet gewoon soepel schakelen, niet bruut de pook een versnelling in moeten duwen en uit moeten trekken.
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Paul Oud schreef:Zijn er op de GSA c matic ook solex carburateurs gemonteerd of enkel webers? Er zal wel ergens een verstopping zitten ofzo, dat gaas filter en sproeiers schoonmaken is vast al een goed begin.
Volgens mij is dat een metalic lak, die ook voorop de folder staat van 1980. Klokt dat?
Qua carburateurs kan het beide , ik hoop voor je dat er een weber opzit.
Maar het zal eerst wel een kwestie van schoonmaken zijn.
Volgens mij is het metalic lak , weet het zo goed als zeker.
Is het echt een afrader als er een solex opzit? Soms hoor/lees je daar best wel negatieve dingen over.
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Nee hoor , geen afrader. Een GS/A loopt gewoon stukken beter met een Weber.
Als de GSA verder prima is gewoon kopen als een Solex opzit.
En dan even opzoek gaan naar een Weber.
Totaal aantal Berichten: 1154
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
Paul Oud schreef:Dag mensen, zaterdag aanstaande ga ik de reis maken van Apeldoorn naar Hoek van Holland. Daar staat een GSA c-matic te koop.
http://www.speurders.nl/overzicht/citroen-gsa-40465031.html?q=gsa
Heb de beste man al gebeld, prima auto met nog apk tot april. Alleen boven de 50 km/h krijgt ie soms iets te weinig benzine, dan stoot de auto en valt ie soms uit(volgens de hudige eigenaar). Ik ga toch kijken, misschien is dit wel de auto mij bevalt. Heb 4 maal een GSA gehad maar nooit een c-matic.
Moet ik bij die speciale versn.bak nog ergens op letten?
Ben benieuwd hoe dat inhoud-probleem is. Bekend verhaal?
Auto staat al een hele tijd te koop,ben bang dat het tegen valt.
Misschien kan je vragen of Leo je wat foto’s van dichtbij kan toesturen?
Met z’n vieren in je Eendje.
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Kornstra schreef:Paul Oud schreef:
Auto staat al een hele tijd te koop,ben bang dat het tegen valt.
Ligt eraan wat je verwacht voor zo’n bedrag van een GSA.
Gekocht!