Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Paul Oud schreef:Je hebt er toch al mee gereden, als je gewoon niet al te veel belast met gasgeven in de scherpere bochten zal het nog wel een tijdje goedgaan. Heb hier ergens op het forum gelezen dat er een ruil systeem voor assen bij het magazijn is van de vereniging. Misschien zijn er ook nog goedkopere manieren. Die verkoper zei tegen mij dat ie iets om kon draaien???
Je kan er inderdaad nog wel even een tijdje mee door blijven rijden. Maar eens zal het vervangen moeten worden en dat is een pokke klus.
Er zijn in het magazijn inderdaad gereviseerde ruilassen , alleen voor leden.
Iets omdraaien kan bij mijn weten niet , hoe die daar bij komt…..
Totaal aantal Berichten: 840
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
met omdraaien wordt bedoeld de assen links en rechts te wisselen. Gebeurt in de 2cv wereld ook wel eens.
Als je homokineet dan uit z’n kom schiet ben je niet blij…
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Michiel van Ginkel schreef:met omdraaien wordt bedoeld de assen links en rechts te wisselen. Gebeurt in de 2cv wereld ook wel eens.
Als je homokineet dan uit z’n kom schiet ben je niet blij…
Is dit niet uitstellen van een paar nieuwe ??
Ik weet niet hoeveel werk het is bij een 2CV , ik denk dat je er relatief makkelijk bij kan omdat de spatborden er zo af liggen.
Bij en GS echter is het echt een pokke klus dus kun je beter kiezen voor een paar nieuwe.
Omdraaien is evenveel werk als nieuwe monteren, en als het niet werkt kan je het mooi nog een keer doen. Ik zou ook voor nieuwe gaan!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)