storing uitlaatgassen
Paulus43
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6

Gepost: 05 december 2008 02:17 PM

Bij de proefrit van mijn C5 exclusive (2002) voelde ik dat de auto wat inhield/stotterde. Volgens de verkoper debet aan een vuiltje in de benzinetank. Het euvel bleef echter. Inmiddels is de auto 2 weken bij de garage geweest, is de opvoerpomp(?) vernieuwd, kabels doorgemeten, ect. Een dealer heeft er naargekeken.  Alles nagekeken, kortom: ik moet er maar aan wennen dat het bij deze auto hoort. Er schijnen meer C5’s te rijden met dit type motor waar geenprobleem voor is.
Herkenbaar??

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4695

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 05 december 2008 03:30 PM
  [ # 1 ]

Ik zou zeggen,tijp uw topictitel eens in de zoekbalk bovenaan en je zal zien dat er hier al veel over neer gepend is. Wink

Profiel  

Simmetje
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 820

- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Gepost: 07 december 2008 12:38 AM
  [ # 2 ]

Welke dealer is zo aardig om een HPi te verkopen ?

Mooie techniek, maar helaas nog weleens kaduuk.

Eraan wennen lijkt me geen juiste gang van zaken. Ze zullen de betreffende onderdelen moeten vervangen of je een andere auto moeten aanbieden.

Al schijnt een klein hikje bij de HPi te horen. Snap dat daar niks aan te doen is.

Domme vragen bestaan niet.

Profiel  

Paulus43
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6

Gepost: 07 december 2008 03:42 AM
  [ # 3 ]

hpi?

Ik weet niet of ik een Hpi heb, he tis eenbenzineauto haha meer weet ik er niet van, en op de zijkant staat: exlusive. Ik zag dat daar electrisch bediende voorstoelen in horen, maar ik moet mezelf nog met de hand omhoog pompen haha

Simmetje schreef:

Welke dealer is zo aardig om een HPi te verkopen ?

Mooie techniek, maar helaas nog weleens kaduuk.

Eraan wennen lijkt me geen juiste gang van zaken. Ze zullen de betreffende onderdelen moeten vervangen of je een andere auto moeten aanbieden.

Al schijnt een klein hikje bij de HPi te horen. Snap dat daar niks aan te doen is.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook