Vraag, wat mag een ID21/5 familiale (heel zeldzaam) van ‘66 nog kosten?
Geen roest te bespeuren, enkel de koets is een beetje mat, motor zit vast.
vraagprijs is 3500 met vervang motor(2100cc)
Wat is jullie mening?
lijkt me meer dan netjes.
eigenlijk een normale prijs, ware het niet dat de handelaarprijzen veel hoger liggen.
opnieuw spuiten gaat je, afhankelijk van je eigen voorwerk € 750 tot € 1000 kosten.
motor vervangen moet voor zo’n € 500 wel te doen zijn.
succes, Hugo
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Hou rekening met veel bijkomende kosten mbt, hydraulisch systeem, zeker als het rood systeem is kan het erg vast gaan zitten.
Spuiten is in de praktijk veel duurder, alleen buitenkant rekent mijn spuiter 1500, binnen en buiten kost nog veel meer.
Maar afgezien daarvan, vind ik 3500 voor een reostvrije break niet veel geld. Maarree… bestaat dat echt wel?
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Volgens mij , voor zover dat te beoordelen is vanaf hier , is € 3500,00 een heel redelijk prijs voor een dergelijke Break . Mits de oude dame echt roestvrij en niet roestarm is .
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
ik zorg voor enkele foto’s volgende week
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
we blijven benieuwd, en als je de break niet koopt, ben ik wel in voor je tip: wie heeft zo’n wagen te koop?
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Tsja tsja tsja:
dan heb je er weer een hobby bij, da’s duidelijk.
Bodem en balken OK?
en die goudkleurige tag, die zo uniek is, lijkt me ook gewoon later aangebracht hoor. Die hadden ze in 66 nog niet.
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Chassis is perfect, is altijd een binneslaper geweest.. en laat de rommel en het stof u niet van de wijs maken, dit is een gave auto.. met de klassieke pokken op de deuren natuurlijk
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
en kunnen we je dan al feliciteren met je nieuwe aankoop?
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Zeer zeker, de Familiale is MINE!! hehe ‘t is juist nog een kwestie om hem daar weg te krijgen.. Auto’s verplaatsen, evenveel motoren en ±500gk losse onderdelen en interieurs.. pfff
Ik heb eens nagevraagd over die Goudkleurige tag ID21, blijkt dat het origineel zo uit de fabriek is gekomen, ook op de papieren staat dat het om een 21 gaat..
Als de auto rijdensklaar is zal ik maar stilaan aan gezinsuitbreiding gaan denken om al die stoeltjes gevuld te krijgen ...eerst nog wat oefenen..hehe
groet vik
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Gefeliciteerd dan hé!
‘t Is zeker een bijzonder ding!
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
en hier de bewijzen omtrent die 21
De discutie bestond dat het goudkleurige tag ID21 achteraf opgekleefd zou geweest zijn.
Helaas voor zij die dit beweerde.
Op de link vind je het originele inschrijvingsbewijs, gevolgd door eentje van 6 jaar ouder.
Hieruit blijkt dat er verschillende ID21 F gemaakt zijn door de jaren heen.
Enkel op de oudste modellen zit de befaamde Tag..
Zijn er nog mensen die met een 21F rijden? en hebben ze er zo’n tag op kleven…?
groetjes Vik
Ik heb een maandje geleden ook een ID21F break ‘71 gekocht.
Althans zo staat die op papier. Door de jaren heen is er een ruilmotor ingekomen (ID 2300).
Helaas zit er bij mij niet zo’n mooi typeplaatje op de achterklep .
Ben erg benieuwd hoe die er straks is na de restauratie
Citroen DS23 Break ‘71
Eelko schreef:Ik heb een maandje geleden ook een ID21F break ‘71 gekocht.
Althans zo staat die op papier. Door de jaren heen is er een ruilmotor ingekomen (ID 2300).
Helaas zit er bij mij niet zo’n mooi typeplaatje op de achterklep .
Ben erg benieuwd hoe die er straks is na de restauratie
Straks moet je wel lezen als ..ergens begin volgend jaar…hehe