Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Leuk ding…
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Mooi ding, de Basis heeft toch een vierbak?
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Klopt, staat ook in de advertentie.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Oke dankje! Vierbak lijkt me leuker dan een vijfbak dus das mooi!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 255
- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Zie ik het nu goed en zitten er voor andere doppen op als achter? wel een leuk ding idd
Citroën C3 1.6 e-HDi 2011
Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG
Totaal aantal Berichten: 146
- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
Bij de Populier in Rotterdam staat momenteel een Rode BX 16Valve.
met mat zwarte Morrettes en grille, optisch naar mijn idee echt nog behoorlijk strak voor z’n leeftijd. Rood was nog behoorlijk Rood, heb het verweerder gezien en wat ik in de gauwigheid heb gezien is dat het geen deuken bak is.
Binnenin kon ik niet kijken want de deuren waren op slot en er stond veel condens tegen de ramen aan de binnenzijde.
Hij staat dan wel bij de Popuier maar dan wel aan de goede zijde, aan de complete auto verkoop zijde zeg maar
Helaas vergeten een foto te maken en kenteken op te schrijven, een prijs stond er helaas niet op maar als daar een xantia die er op het oog goed uitziet al voor €600,- de deur uit kan…
AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi
Timo1990 schreef:Een BX 1.4 basis type 1:
Dat is bij mij in de buurt. Als er geintresseerden zijn kan ik wel een keertje gaan kijken. Als ik dan niet verder kan aan m’n eigen auto.
PhoenixNL schreef:Zie ik het nu goed en zitten er voor andere doppen op als achter? wel een leuk ding idd
Op een basis horen helemaal geen doppen! Sowieso niet origineel dus.
Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014
‘Je mist meer dan je meemaakt’
MBa@NL schreef:Bij de Populier in Rotterdam staat momenteel een Rode BX 16Valve.
met mat zwarte Morrettes en grille, optisch naar mijn idee echt nog behoorlijk strak voor z’n leeftijd. Rood was nog behoorlijk Rood, heb het verweerder gezien en wat ik in de gauwigheid heb gezien is dat het geen deuken bak is.
Binnenin kon ik niet kijken want de deuren waren op slot en er stond veel condens tegen de ramen aan de binnenzijde.
Hij staat dan wel bij de Popuier maar dan wel aan de goede zijde, aan de complete auto verkoop zijde zeg maar
Helaas vergeten een foto te maken en kenteken op te schrijven, een prijs stond er helaas niet op maar als daar een xantia die er op het oog goed uitziet al voor €600,- de deur uit kan…
Die heeft een tijdje terug idd op marktplaats gestaan. vond het een erg mooie wagen. geloof dat ze er 1500 of 2000 voor vroegen?
- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
Thiezz schreef:MBa@NL schreef:Bij de Populier in Rotterdam staat momenteel een Rode BX 16Valve.
Die heeft een tijdje terug idd op marktplaats gestaan. vond het een erg mooie wagen. geloof dat ze er 1500 of 2000 voor vroegen?
Bij de Populier of een Particulier?
AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi
MBa@NL schreef:Thiezz schreef:MBa@NL schreef:Bij de Populier in Rotterdam staat momenteel een Rode BX 16Valve.
Bij de Populier of een Particulier?
bij de popupier in rotterdam ja
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Melchior schreef:PhoenixNL schreef:Zie ik het nu goed en zitten er voor andere doppen op als achter? wel een leuk ding idd
Die kon je gewoon aanvinken op het optielijstje. Voor zitten inderdaad type 2 draaischijf-doppen met grijze rondjes i.p.v. zwarte.
Die bumpers vind ik geen porum eigenlijk, veel te gladjes. EN dan die reflectorplaat achterop….
Maar verder ziet hij er natuurlijk goed uit voor zo’n oud beestje. (voor zover zichtbaar op het postzegeltje in de advertentie….)
patje74 schreef:Melchior schreef:PhoenixNL schreef:Zie ik het nu goed en zitten er voor andere doppen op als achter? wel een leuk ding idd
Die kon je gewoon aanvinken op het optielijstje. Voor zitten inderdaad type 2 draaischijf-doppen met grijze rondjes i.p.v. zwarte.
Die bumpers vind ik geen porum eigenlijk, veel te gladjes. EN dan die reflectorplaat achterop….
Maar verder ziet hij er natuurlijk goed uit voor zo’n oud beestje. (voor zover zichtbaar op het postzegeltje in de advertentie….)
Ik wil eventueel wel een keertje gaan kijken als er serieuze intresse is. Het ging toch om die type 1 uit NV?
MBa@NL schreef:Bij de Populier in Rotterdam staat momenteel een Rode BX 16Valve.
Dat is dus deze auto
En het is echt een strak ding, van binnen en buiten
Maar al wel meer als 3 ton gelopen
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
dat moet em inderdaad wel zijn!
Als ik zie hoe die daar op de foto staat vraag ik me toch af watie in vredesnaam bij een sloperij doet :S