Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
Paul Oud schreef:Gekocht!
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ben benieuwd hoe de auto van dichtbij er uit ziet,heb je foto’s?
Met z’n vieren in je Eendje.
Paul Oud schreef:Gekocht!
Leuk zeg! Mijn eerste splinternieuw gekochte auto was een GSA 1982. Ik heb er nog steeds een zwak voor.
De combi van de naam Paul Oud met Apeldoorn doet me trouwens denken aan de Paul Oud van dealer Coolen. Klopt dat? Dan hebben wij elkaar daar de afgelopen jaren regelmatig aan de balie gesproken (ik = Hans van der Zanden)
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Dag Hans, dat ben ik inderdaad. Na 4 maal GSA had ik weer zin in zo’n auto, ook al werk ik niet meer bij de firma Citroën.
Ik had laatst de indruk al dat je er weg was. Volgens je profiel doe je nu wel heel wat anders trouwens..
Krijgen we nog plaatjes van die C-matic?
Hans
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Ik heb al wel een foto, maar dat is nog niet echt wat. En ik ben een ei in foto’s plaatsen. Heb idd een heel andere baan, echt super leuk en altijd weer iets anders, veel afwisseling.
Als je wat goeie foto’s hebt zou je ze kunnen plaatsen bij mijnalbum.nl
Van daaruit is het heel makkelijk om een linkje hier te plaatsen. Als je na het uploaden van de foto’s (en opslaan) een foto bekijkt zie je meteen een link die je kunt posten in een bericht hier. De link tussen de tags zetten en klaar is Paul! Ze worden bovendien automatisch aangepast naar een formaat dat de opmaak van het forum niet om zeep helpt.
Hans
en is’t wat??
Totaal aantal Berichten: 479
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Geweldige kleur!
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Ja , die kleur is zo erg leuk. Echt jaren 80.
Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
Ja,ik had er ook 1 in deze kleur,een ‘81-er X3.
Kenteken begon met GS-.....
Met z’n vieren in je Eendje.
mooie auto, als ik later groot ben ...
Paul Oud schreef:
en is’t wat??
Yep! (en dat had ik in je andere topic ook al geroepen )
Hans