Mijn 14 jaar oude beestje (ZX furio) heeft net weer de APK gehad en kwam er moeiteloos doorheen:D. Alleen bleek de radiateur lek te zijn (hebben ze geen punt van gemaakt). Een nieuwe kost iets van 150,- gaf de garage aan (ex uurloon).
De vorige heb ik er zelf ingezet (tweedehands 40,—) en dus wil ik dat weer gaan doen. Maar ik heb het er eigenlijk te druk voor op het moment en ik hoorde dat er ook reparatiespul te koop is. Is dat een aanrader of verstopt die zooi je hele koelsysteem en ben je verder van huis? Iemand ervaring??
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
ik zou er niet die bekende pil geval in gooien dat komt overal te zitten het sluit het gat wel maar blijft in je koelsysteem + je kachel enzo.
Gewoon water bijvullen zo nu en dan tot je wel tijd hebt
Ik heb al vaker zo een reparatie set gebruikt en na het zien wat het in je blok doet (bij een koppakking wissel) zl ik het zeker nooit meer aanraden.
Verder ook niet zomaar water bijvullen (ook niet als het zomer zou zijn), wel antivries bij gebruiken want je pomp kan dat best smaken.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
nah kvs bijvullen kan ook
bij de action 40 cent per liter ofzo
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ben je met met op- en neerrijden naar de garage niet net zo lang bezig als met een radiatorwissel?
Enneh… geen prut er in doen hé! (echt niet doen!!!)
patje74 schreef:Ben je met met op- en neerrijden naar de garage niet net zo lang bezig als met een radiatorwissel?
Enneh… geen prut er in doen hé! (echt niet doen!!!)
Ok, duidelijk, tijd voor een radiateur-wissel.. Ik wou dat het wat langer licht was ‘s avonds..