volgens mij is ‘t allemaal duidelijk Wup!!! (tijdje niet meer op ‘t forum geweest trouwens!!!) Waar ZX1.4i en ik op doelen is ook wat frisdrank en chips / koek / paar broodjes…
Ik heb vandaag een draagarmrevisiesetje aangeschaft dus als er plaats en tijd is wilde ik dat gaan doen.. (anders heb ik altijd m’n dashlampjes bij me )
Tot zaterdag!!!
Serge.
Tja, ff nie langs geweest kon wel eens kloppe.
dat kwam/komt is gekomen omdat er na 9 mnd een kleine wupper is bijgekomen.
dat benne nummertje 2,en ik kan je verzekeren dat 1 senior wup, en 2 junior wuppo’s heftig wat tijd en aandacht vergen.
maar getroost, ik kom weer wat vaker op het forum…
greets van Papa wuppo en zn 2 wuppers.
Alles geregeld en gefixed.
de draagarm kan worden gefixed ,onder het toeziend oog van het publiek.
tevens tijdelijke aanbieding op bollen vullen en testen.
testen 7,50 per bol, als vullen nodig is dan gratis testen.
vullen per bol, 20 euro per stuk.
groetjes van wupke:die her en er zal assisteren.
Totaal aantal Berichten: 49
- GS/GSA 1130 Break
- C3 1.4 Différence
Hier alvast wat tips en ideeën van ons voor a.s. zaterdag.
We zijn te gast bij Peter Opheij.
• Voor je aan een klusje wil beginnen informeer even bij Peter, Ton of Charlie of er ook ruimte voor is om aan te beginnen
• Gebruik van gereedschap van Peter Opheij alleen na toestemming van een van ons drieën.
• Gebruik v/d brug en evt. materiaal graag in overleg met Peter afrekenen
• Peter z’n bedrijf werkt gewoon door, dus evt. klanten gaan even voor
• Eventuele benodigde onderdelen (indien hier niet voorradig) zijn tot vier uur in Schijndel (5km) bij een automaterialen zaak te koop.
Wat wij zaterdag zouden kunnen doen is:
• Bollen controleren en evt. vullen
• Controle v/d boldruk kost € 7,50
• Vullen € 20,00.
• Als na controle gevuld moet worden, vervalt de € 7,50 natuurlijk.
• Een achter draagarm lager vernieuwen
• Kleppenspeling controleren
• Koplampen afstellen
• Remmentest op de remmenbank
Verder staan we natuurlijk altijd klaar om even te helpen en/of uitleg te geven.
Een prettige dag en wat je ook doet zaterdag, denk aan de veiligheid bij het sleutelen.
Peter, Ton en Charlie.
voge schreef:Ik ga vrijdagavond ook wel even naar de plaatselijke AH om wat te eten te scoren… Wat moet er meegebracht worden??
Enne, ZX1.4i, succes met het vervangen van je Dieselleiding hoor, je Xant is toch wel weer klaar om te rijden zaterdag??
De Xantia rijdt alweer, de leidingen heb ik gisteren vervangen.
Ik neem een tray cola en fanta mee, we zullen dus heus niet omkomen van de dorst
@SZ, als je in Zoetermeer ben, wil ik je best wel ophalen.
Hoe laat begint het feest ook het alweer daar? wellicht ben ik wat later omdat ik nog even snel bij De Vos langs wil gaan om deurpanelen op te halen.
ZX1.4i schreef:Hoe laat begint het feest ook het alweer daar? wellicht ben ik wat later omdat ik nog even snel bij De Vos langs wil gaan om deurpanelen op te halen.
10.00u toch?? Maar mooi dat ‘ie weer rijdt hoor!! ik hou je draadje niet echt stipt bij
Zie je zaterdag!!! (ik neem wel wat te happen mee hoor, we zullen niet omvallen!!)
voge schreef:ZX1.4i schreef:10.00u toch?? Maar mooi dat ‘ie weer rijdt hoor!! ik hou je draadje niet echt stipt bij
Was anders wel een leuk klusje voor op de meeting geweest, maar dan had ik een paar keer onderweg moeten tanken en een dieselspoor van Rotterdam tot Sint-Oedinges getrokken
10:00 moet lukken, ik zie op de website van De Vos dat ze om 08:00 al open zijn.
kreazyV8wuppo schreef:Tja, ff nie langs geweest kon wel eens kloppe.
dat kwam/komt is gekomen omdat er na 9 mnd een kleine wupper is bijgekomen.
dat benne nummertje 2,en ik kan je verzekeren dat 1 senior wup, en 2 junior wuppo’s heftig wat tijd en aandacht vergen.
maar getroost, ik kom weer wat vaker op het forum…greets van Papa wuppo en zn 2 wuppers.
Gefeliciteerd!!! :15 Vandaar dat we je een tijdje niet hebben gezien hier!!! Hopelijk gaat alles goed met de kleine?!
Nee helaas..ik zit dan in Eindhoven…pa is met de xantia weg naar Hongarije voor een maand of anderhalf.
Ik zit het weekend denk ik in ‘s-Hertogenbosch…niet zo ver weg, maar je zal het maar moeten lopen
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
kreazyV8wuppo schreef:Alles geregeld en gefixed.
de draagarm kan worden gefixed ,onder het toeziend oog van het publiek.
Toeziend oog en helpende hand hoop ik he!? Maar ik heb m’n setje lagers al aangeschaft, ben benieuwd of ik dat een beetje kan… Moet op zich wel lukken dacht ik. ZX1.4i zou ook voor de nodige ondersteuning zorgen..
Is er nog plaats voor little old me en m’n oliebollendame? Ik word een beetje gek van een paar onhebbelijkheden waar ik graag eens over van gedachten wil wisselen… Een niet-werkende toerenteller, een temperatuurdisplay wat blijft knipperen, een contactsleutel die na stilstand van de auto eerst een seconde of tien moet “wakker worden” en meer van dat fraais. En de auto stuitert een beetje, dus ik vermoed dat de bollen ook niet meer helemaal lekker zijn
Nou, dat dus…
- GS/GSA 1130 Break
- C3 1.4 Différence
Simpele Ziel schreef:
Ik zit het weekend denk ik in ‘s-Hertogenbosch…niet zo ver weg, maar je zal het maar moeten lopen
Vanuit Den Bosch (of eindhoven) met bus 156 en je stapt in Nijnsel uit. Dan nog 5 minuutjes lopen.
Voor een jonge vent als jij moet dat geen probleem zijn.
- GS/GSA 1130 Break
- C3 1.4 Différence
Daffodil31LE schreef:Is er nog plaats voor little old me en m’n oliebollendame? Ik word een beetje gek van een paar onhebbelijkheden waar ik graag eens over van gedachten wil wisselen… .........
Plaats genoeg. Ik zou zeggen kom gewoon langs. Praten kan altijd en als er plek is kunnen ook de bollen denk ik zo.
Mooi. Meneer Ziel kan als hij wil met mij meerijden. Ik moet toch in Ehv zijn.
Daffodil31LE schreef:Is er nog plaats voor little old me en m’n oliebollendame? Ik word een beetje gek van een paar onhebbelijkheden waar ik graag eens over van gedachten wil wisselen… Een niet-werkende toerenteller, een temperatuurdisplay wat blijft knipperen, een contactsleutel die na stilstand van de auto eerst een seconde of tien moet “wakker worden” en meer van dat fraais. En de auto stuitert een beetje, dus ik vermoed dat de bollen ook niet meer helemaal lekker zijn
Nou, dat dus…
Gezellig Tot zaterdag!!! (nu dus ook een XM!!)