Dinges schreef:Zit hier toch steeds te kijken of iemand mij al eens gespot heeft, puur uit nieuwsgierigheid maar volgens mij nog niet.
Tis een Chic, DD-LD-37.Of zou het zijn omdat ik altijd op zulke onmenselijke tijden op de weg zit?
Groet Dennis
Ik ben ook nog niet gespot volgens mij. Ja in het begin door Beerpeet, maar verder ook niet. En je kan me niet wijsmaken dat bijna onder de rook van Am*dam geen bewoonde wereld is.
Totaal aantal Berichten: 11791
- Xantia TD SX
Ik spot eigenlijk sowieso alleen maar BX-en die niet van forummers zijn. Ze hebben overduidelijk niet eens in de gaten dat ze in een auto rijden waar ook werkelijk liefhebbers voor zijn…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ik zit nu in breda op school maar daar staan nog best veel BXsjes veel meer dan hier in ridderkerk, volgens mij ben ik ook nog nooit gespot, althans niet langsrijdend.
waar in breda zit je op school?
ik zit op avans aan de lovensdijkstraat. staat welleens een donker blauwe touloese (ofzoiets)
en ik zie bij de vlaszak welleens een donkerbruine bx staan
en heb een keer een witte break zien rijden.
ik zit op de nhtv, vandaag wel een bordeau rode 14re gezien maar dat was niet voor het eerst verder staat er aan de st. ignatius straat een donkerblauw deauville
Totaal aantal Berichten: 255
- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Afgelopen zaterdag in Leeuwarden een paar BX’en gezien zoals:
-Een zilvergrijze GTi, type 3 geloof ik (kenteken begon met Y) vlakbij de
Condensfabriek of(CCF of Friesche Vlag of Friesland Dairyfoods ) , ik
heb deze hier al eens vaker geparkeerd zien staan dus die zal daar wel
wonen.
-Op de rotonde bij de Intratuin een witte Deauville
En ik had nog een donkerblauwe Break gezien maar weet even niet meer waar precies in Leeuwarden ops:
Citroën C3 1.6 e-HDi 2011
Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG
-niels- schreef:ik zit op de nhtv, vandaag wel een bordeau rode 14re gezien maar dat was niet voor het eerst verder staat er aan de st. ignatius straat een donkerblauw deauville
op het nhtv kom ik alleen om pauze te houden en beetje vrouwtjes te kijken in de vrije tussenuurtjes je moet wat als je op een technische school zit he haha.
—> btw kheb weer een nieuwe telefoon in me pocket en dus ook weer een werkende camera duuuus er komen binnenkort weer spotjes met fotos.
helaas dat ik dan weer op een opleiding zonder vrouwen zit maar bij toerisme is het beter verdeeld idd
(ik doe logistiek en technische veroerskunde)
maar ontopic, kom jij met de BX naar school?
Thiezz schreef:en heb een keer een witte break zien rijden.
Zou ik dan zowaar gespot zijn?
-niels- schreef:verder staat er aan de st. ignatius straat een donkerblauw deauville
Daar kom ik namelijk 2x daags met de witte Break…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Net gespot op de N281 afslag bij v/d Valk in Heerlen: BX Chic DG-NN-54. Ik heb deze BX ook al eens een keer in Voerendaal gezien.
oudelut schreef:Thiezz schreef:en heb een keer een witte break zien rijden.
Zou ik dan zowaar gespot zijn?
ik denk het niet.. dat was de dag na dat ik mijn trekhaak opgehaald heb bij je. toen zat er bij jou nog geen achterbumper onder en bij die witte break die ik gespot heb al wel
@niels: ik kom bijna nooit met de auto naar school. alleen als ik wat veel spul mee moet nemen.
@ oudelut, hoe laat kom jij ongeveer langs rijden? dan ga ik vast staan zwaaien
@ thiezz
normaal ga ik ook niet zo vaak met de auto maar ik heb het momenteel helemaal gehad met het OV en ik doe er een uur korter over met de auto dus de afgelopen 2 weken ben ik altijd met de auto gegaan, maar nu ga ik maar weer eens met de trein. k moet weer eens gaan sparen
Ik kom (meestal) niet helemaal tot bij de NHTV (tot een jaar geleden woonde ik er om de hoek overigens), maar slechts aan het begin van de Ignatiusstraat… Ik “drop” daar mijn kind op de crêche, ‘s morgens variërend tussen 8 en 11, en haal haar ‘s avonds weer op, zo tussen 17h30 en 18h30.
@Thiezz: de achterbumper zit er overigens (al weer een tijdje) gewoon weer op. Heb wat roestbehandeling toegepast!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 255
- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Zonet de zwarte BX weer gespot, kenteken LS-35-RT ik heb deze wel vaker in Drachten zien rijden. Deze ziet eruit als een 16V MKII met ronde koplampen en andere lichtmetalen velgen maar volgens het kenteken gaat het om een witte GT uit 1985 .
Wel een een hele mooie auto om te zien, Ik ben even naast hem gaan rijden maar zag mijn kant niet op. Zal er van buiten af mooi uit hebben gezien, 2 sportieve zwarte BX’en
Citroën C3 1.6 e-HDi 2011
Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
Vandaag bij bergen op zoom een donkerblauwe deauville met achterspoiler gespot. GD-ZS-14
In oostburg nog een donkergrijze bx 14 gezien DD-LD-58.
Een verdwaalde in een serie van vele chiq’s
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge