2 van de 2
 < Vorige 1 2

leer reparaties
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 09 december 2008 11:22 PM
  [ # 16 ]
gompy58 schreef:

@ Mark,
als je iets moois tegen komt sta ik daar zeker voor open. Pas wel op want het xantia stuur lijkt hetzlefde maar daar aat de plofzak niet in werken…
Ik zoek iig 1 zonder beschadigingen of beginende slijtplekken. Als die 1e lak coating eraf is dan ga je er heel hard doorheen hoor.
maar laat maar weten, ik pb je m’n 06 wel ff dan kun je me gelijk ff bellen

Xantia 1B stuur is gelijk aan een XM type 3 stuur naar mijn weten.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 09 december 2008 11:45 PM
  [ # 17 ]

nope… het stuur dat ik hier had als reserve is een xantia stuur van zeer goede kwaliteit. Leer is nog zeer mooi.
Waar verschilt het…  de plofzak.

Het deksel van het xm stuur heeft de plofzak in zich zitten.
In het stuur zelf zit de lading. Die zit met schroeven vast in het stuur. De gaten echter waar je de lading mee vast zet in het stuur zitten echter niet in het xantia stuur.

Dus… je kunt er niks mee als xm vervanger. Tenzij je zonder plofzak gaat rijden.. en dat dus liever niet.

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 09 december 2008 11:48 PM
  [ # 18 ]

Ik weet dat in Rijen (NB) een bedrijf zit dat doet in leren bekledingen (o.a. alle nieuwe (!) Toyota’s met leren interieur worden daar bekleed…

Daarnaast wist ik een kleine éénmans-toko te zitten in Den Haag (in de Mijdrechtstraat), die regelmatig een klassieke MG oid aan het bekleden was…

Geen idee van een naam overigens, in beide gevallen niet. De Mijdrechtstraat in Den Haag is echter maar kort?!

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook