Planning evenementencommissie? Toch een paar vraagjes.
Gepost: 10 december 2008 12:38 AM

Uit een lichte frustratie dat ik in januari niet bij de nieuwjaarsmeeting in Berlikum kan zijn toch even het volgende. Het valt mij op dat de evenementencommissie niet altijd even gelukkig plant. Vorig jaar was het vijfde lustrumtreffen vrij matig bezocht, mede doordat er in datzelfde weekeind een andere grote Citroenmeeting elders in het land was. Nu kreeg ik op mijn vraag of de nieuwjaarsborrel geen weekje later kon het antwoord,  nee, want op 1 februari is de ‘voorjaarsmeeting’ in Heusden. 1 februari?  Shocked  Dat is nog putje winter. Vorig jaar was de nieuwjaarsborrel in Berlikum een doorslaand succes, meteen werd er toegezegd hier een jaarlijks festijn van te maken en toch, toch plant de evenementencommissie amper drie weken later hun grote ‘voorjaarsmeeting’. Het kan aan mij liggen, maar is dit allemaal niet een beetje ongelukkig? Wil de EC graag betrokken worden bij andere initiatieven of juist niet etc. etc. Zijn er nog mensen die hier een mening over hebben?

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 10 december 2008 12:45 AM
  [ # 1 ]

Ja, ik. Diezelfde!

Mij lijkt het juist het doel van een voorjaarsmeeting dat dan de gasten weer met hun net uit de winterstalling gehaalde dames voor het eerst weer op pad gaan. Dat hoort naar mijn idee bij de charme van een voorjaarsmeeting en dat gaat zeker niet al gebeuren op 1 februari..

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 10 december 2008 12:48 AM
  [ # 2 ]

Het is natuurlijk altijd moeilijk om een evenement te plannen. De EC was vorig jaar al lang bezig met het organiseren van een voorjaarsmeeting. Dat dat wat erg vroeg in het jaar valt is niet zozeer een ongelukkige planning van de datum, alswel een ongelukkige naam voor het evenement.

Dat een paar kroegtijgers binnen erg korte tijd een evenement weten te bouwen is hun goed recht, maar om die twee te vergelijken lijkt me wat ver gaan. Die cafégangers gaan hun gang wel, als iedereen daar rekening mee moet gaan houden, wordt het voor zo’n EC wel erg lastig iets te organiseren. Het toeval wil, dat beide evenenmenten vlak na elkaar vallen.

Zo viel de tweede, kleine pannenkoekmeeting van het café ook erg snel na de eerste. Daar wordt dan weer niet over geklaagd.

Meetings zijn er nooit genoeg en je kan niet overal bij zijn. Ik ben bang, dat je je daar gewoon bij neer moet leggen. Wie de organisator dan ook moge wezen.

Profiel  

Gepost: 10 december 2008 12:57 AM
  [ # 3 ]

Het gaat niet over er bij neer leggen of niet he Wendela, er loopt echt geen bloed uit dat ik eens ergens niet kan bij zijn. Ik dacht meer aan het doen slagen van dergelijke evenementen zonder elkaar echt voor de voeten te lopen. Nu zit er drie weken tussen de twee evenementen, wat nog steeds erg weinig is. Het lijkt me toch dat je iets organiseert om er ook een beetje volk naar toe te krijgen. Wat Sjoerd zegt dat heel veel hobbymobielen in het putje van de winter lekker binnen zullen blijven staan vind ik daar zeker een heel goed punt.

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 10 december 2008 01:03 AM
  [ # 4 ]

Maar eigenlijk zie ik het probleem niet. Er zijn twee meetings, niet al te ver van elkaar vandaan. Dat gebeurt altijd wel. Zeker bijvoorbeeld in de zomer maanden. Wat is nou eigenlijk echt het probleem? Dat mensen in de voorjaarsmeeting van de EC hun auto’s nog binnen hebben staan? Ik zie Patrick ook niet met zijn ami super komen als er ook maar even een drupje zout op de weg zou liggen. Of zelfs maar een regenbuitje zou vallen.

Ik snap echt het probleem niet.

Profiel  

Gepost: 10 december 2008 01:11 AM
  [ # 5 ]

Dat is omdat je op zoek bent naar een probleem, terwijl ik me gewoon hardop afvraag of er nog mensen zijn die dit is opgevallen en op die manier een positieve stimulans wil geven aan de verschillende organisatoren van evenementen om in een goede verstandhouding en samenwerking allemaal zo veel mogelijk effect te hebben van de volledig belangeloze en tomeloze inzet. Daarom en alleen daarom.

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 10 december 2008 01:16 AM
  [ # 6 ]
tilanus schreef:

Ja, ik. Diezelfde!

Mij lijkt het juist het doel van een voorjaarsmeeting dat dan de gasten weer met hun net uit de winterstalling gehaalde dames voor het eerst weer op pad gaan. Dat hoort naar mijn idee bij de charme van een voorjaarsmeeting en dat gaat zeker niet al gebeuren op 1 februari..

idem

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 10 december 2008 01:18 AM
  [ # 7 ]

Eh, dat jullie de voorjaarsmeeting te vroeg vinden staat toch al in het heusden draadje?

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 10 december 2008 09:23 AM
  [ # 8 ]
graddus schreef:

zo veel mogelijk effect te hebben van de volledig belangeloze en tomeloze inzet. Daarom en alleen daarom.

Aha, ja, dat is dan ook weer zo. Je hebt gelijk.

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 10 december 2008 06:08 PM
  [ # 9 ]

Dit probleem hebben we natuurlijk ook al geconstateerd en er zijn stappen genomen om het in de toekomst te vermijden.

Daarom wordt dit draadje, (als eerste ooit) door mij op slot gezet.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook