Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
tony1499 schreef:je verstaat het niet martijn. heb de wagen ingeruild en hij wist dat er iets mis was dacht de verstuivers of klep.dus zette hij een lagere prijs waarmee ik akkoord ging . mijn wagen bleef daar tot hij gemaakt zou zijn en dan kon ik er mee rijden tot mijn nieuwe binnen was . een week later wqs hij niet gemaakt was de moeite niet en ging naar opkoper heb mijn sleutels ingeleverd en andere wagen voorlopig gekregen. nou na dat hij het de moeite niet vond om te maken zei hij dat hij er 500 minder voor geeft . hij stond al in de garage alsde bestelbon werd opgemaakt . hij zou dat brisico nemen zei hij bij het tekenen.
“En een week later was íe nog niet gemaakt”
Says who ?
Opeens vond íe het de moeite niet meer waard, jaja. Ging naar een opkoper, jaja. En die had er vreselijke haast mee zeker…
Misschien ben ik achterdochtig maar ik vermoed dat je vreselijk bent opgelicht. En krijg je nu 500 minder inruil en moet je 600 voor een andere versie betalen (dus 1100 achteruit ) of is die 600 bedacht omdat je het niet eens was met die 500 ??
nee die 600 is het verschil van prijs tussen hem en een andere dealer. hij zei dat 10465 niet kan dat is prijs van de fourgon zei hij en die word niet meer gemaakt . bij de andere dealer geld die prijs van de fourgon ook voor de first en zit mat voor laadruimte erbij . bij hem zit die mat er ook niet bij hij zegt dat die er nooit bij zit in de first editie
tony1499 schreef:nee die 600 is het verschil van prijs tussen hem en een andere dealer. hij zei dat 10465 niet kan dat is prijs van de fourgon zei hij en die word niet meer gemaakt . bij de andere geld die prijs van de fourgon ook voor de first en zit mat voor laadruimte erbij . bij hem zit die mat er ook niet bij hij zegt dat die er nooit bij zit in de first editie
Heb je wat op papier staan of zo ? Als die 10465 niet kan, waarom heb íe ém dan zo aangeboden ?? Je moet nu meer betalen voor een mindere versie ??
Er is hier een topic waar je de naam van die dealer mag noemen, misschien moet je anderen tegen deze kwal in bescherming nemen….
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Martijn de Ruijter schreef:Stevige woorden op zo’n wazig verhaal van de TS… Als er verborgen schade zit aan de auto dan is dat toch echt helaas voor rekening van de TS, hoe spijtig ook.
Enne, waar haal je als dealer het lef vandaan? Gewoon bij het feit dat het risico bij de eigenaar van de auto ligt tot het moment van daadwerkelijk inruilen! Rij je in de tijd dat je aan het wachten bent op je nieuwe auto een band aan gort dan roep je toch ook niet tegen je dealer: Jammer voor je? Als de uitlaat in die tijd eronderuit sodemietert bel je hem toch ook niet dat dat hém geld gaat kosten? ‘t Moe nie gekker worden….
Gr Martijn
Nee maar dat hoor je mij ook niet zeggen en dan is het risico voor verkoper van de inruiler. Maar daar is, zoals ik heb gelezen, nu geen sprake van. De verkoper komt terug op zijn inruilprijs van een auto in dezelfde staat als het moment van inruil en aankoop. En dat kan simpelweg niet. Dit soort praktijken gebeuren gewoon te vaak en verpesten het imago van de autohandel.
- C5 Break 2.0-16V
ambijajance schreef:Heb je wat op papier staan of zo ? Als die 10465 niet kan, waarom heb íe ém dan zo aangeboden ?? Je moet nu meer betalen voor een mindere versie ??
Er is hier een topic waar je de naam van die dealer mag noemen, misschien moet je anderen tegen deze kwal in bescherming nemen….
Dat gebeurt wel vaker. Dit komt doordat wijzigingen soms zo snel komen. Je moet dan een alternatief aanbieden en dat mag voor nieuwe prijzen. Volgens mij mag je dan ook wel de koop ontbinden omdat de dealer niet kan leveren.
Peteryed schreef:ambijajance schreef:Heb je wat op papier staan of zo ? Als die 10465 niet kan, waarom heb íe ém dan zo aangeboden ?? Je moet nu meer betalen voor een mindere versie ??
Er is hier een topic waar je de naam van die dealer mag noemen, misschien moet je anderen tegen deze kwal in bescherming nemen….Dat gebeurt wel vaker. Dit komt doordat wijzigingen soms zo snel komen. Je moet dan een alternatief aanbieden en dat mag voor nieuwe prijzen. Volgens mij mag je dan ook wel de koop ontbinden omdat de dealer niet kan leveren.
Tzal wel….heb nog nooit nieuw gekocht, (en begin daar steeds minder spijt van te krijgen). Koop onbinden en dan zijn al verpatstte inruiler terugvragen ?
- C5 Break 2.0-16V
ambijajance schreef:Peteryed schreef:ambijajance schreef:Heb je wat op papier staan of zo ? Als die 10465 niet kan, waarom heb íe ém dan zo aangeboden ?? Je moet nu meer betalen voor een mindere versie ??
Er is hier een topic waar je de naam van die dealer mag noemen, misschien moet je anderen tegen deze kwal in bescherming nemen….Dat gebeurt wel vaker. Dit komt doordat wijzigingen soms zo snel komen. Je moet dan een alternatief aanbieden en dat mag voor nieuwe prijzen. Volgens mij mag je dan ook wel de koop ontbinden omdat de dealer niet kan leveren.
Tzal wel….heb nog nooit nieuw gekocht, (en begin daar steeds minder spijt van te krijgen). Koop onbinden en dan zijn al verpatstte inruiler terugvragen ?
Ik heb ook nog nooit een nieuwe gekocht en wat je zegt gelukkig niet. Nu maar hopen dat de verpatstte inruiler niet al naar roemenie ofzo is.
zit er verveelt mee. hij wilde gerust de koop ontbinden zei hij gisteren maar heb 2 weken geleden dringend mijn reservesleutels moeten inleveren . dus volgens mij kletst hij maar . het strafste komt nog ik vroeg of het tapijt voor de laadruimte toch standaard was,waarop hij zei van niet . heb vanmiddag naar bruseel gebeld naar de klantenservice van citroen en zei zeiden dat het tapijt wel degelijk standaard!! is . heb naam van garage doorgegeven en als ht bij aflevering er niet bij is moet ik hen bellen en de dealer ook maar zeggen dat hij naar hun belt . dit verwachtte ik echt niet van een garage waar ik al 14 jaar klant ben . de koop ga& ik door laten gaan want het komt hetzelfde uit op gebied van totaalprijs mbt tot de opleg die ik moet doen . maar het onderhoud is wat anders…
weet er iemand of de koffermat in pvc zeker standaard is op de berlingo first het oude model?heb een nederlandse folder daar is ze standaard . heb naar brussel gebeld daar zeggen ze dat het ook standaard is . bij de garage denken ze van niet alhoewel ik dat duidelijk gezegd heb van wel en ze naar brussel maar moeten bellen . voel al nattigheid maandag moet ik hem halen . ga maandag zeker nog eens bellen naar brussel als ze bevestigen van wel en ze zit er niet bij als ik de auto ga halen laat ik hem staan tot ze erin ligt . dus als iemand zeker weet dat ze standaard is graag dan een seintje . thx
heb de auto al en de mat. hij wou nu nog maar 300 euro extra . betaal ze dus niet . ben bij een concessiehouder geweest en die zei ook dat hij dat niet mag achteraf