![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_10395.jpeg)
Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008
- XM 2.0 16v op LPG G3
Daar heb je gelijk in.. Hmm, dan maar spoelen. We zien wel wat het brengt!
Zeker heel goed verwoord Voor mij ngevoel zit de hydroliek nog wel goed in zn vel, qua slangen en interne lekkages.
Heb ook nog wel boel leidingen liggen en straks een ‘reserve’ XM. Waar haal je dat spoelspul?
Ouwe mopperkont
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_10395.jpeg)
Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008
- XM 2.0 16v op LPG G3
Matthijs309 schreef:Zeker heel goed verwoord
Voor mij ngevoel zit de hydrauliek nog wel goed in zn vel, qua slangen en interne lekkages.
Heb ook nog wel boel leidingen liggen en straks een ‘reserve’ XM. Waar haal je dat spoelspul?
Ik heb ‘t bij Chyparse in Almere gehaald. Maar je kunt ‘t waarschijnlijk wel op meerdere plaatsen krijgen..
Ik moet ook maar een reserve XM regelen trouwens
reserve XM ??
kom kom, het is geen bx waar we het over hebben…
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_10395.jpeg)
Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008
- XM 2.0 16v op LPG G3
Hahaha Voor de onderdelen
Is trouwens de drukregelaar die lekt. Rubberen ringen die erin zitten zijn einde oefening of zo? Ding moet eraf, nieuwe ringen erin en dan is het weer goed? Iemand ervaring mee?
sjorsh schreef:Hahaha
Voor de onderdelen
Is trouwens de drukregelaar die lekt. Rubberen ringen die erin zitten zijn einde oefening of zo? Ding moet eraf, nieuwe ringen erin en dan is het weer goed? Iemand ervaring mee?
Chyparse reviseert die drukregelaars ook .
Geloof dat je de oude kan inleveren , krijg je een gereviseerde mee .
Ik ben zelf aan `t klooien geweest vroeger met een rubberen ring n.b. van de gootsteen , die er aan de buitenkant op bevestigd en toen die bout weer aangedraaid die daar zit .
Heeft nooit meer gelekt .
Maar zou nu naar Chyparse gaan toch wel .
Groet,
Dirk
XM TCT Ambiance`94
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_10395.jpeg)
Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008
- XM 2.0 16v op LPG G3
En is dat duur bij Chyparse of is het te betalen?
sjorsh schreef:En is dat duur bij Chyparse of is het te betalen?
bel ze op… dan weet je het en kun je het hier ff melden
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_9675.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
sjorsh schreef:En is dat duur bij Chyparse of is het te betalen?
Ik heb geloof ik iets van €135 betaald, en dat was inclusief (de)montage
Volg je hart, gebruik je hoofd.
en dat was in het jaar des heren ??
ze hebben u een nieuw pand he,. dat moet ook betaald worden.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_10395.jpeg)
Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008
- XM 2.0 16v op LPG G3
Hmm ja.. Nou dan laat ik ‘t bij Citrofiel doen hier. Daar rekenen ze ongeveer 100 euro om die ringen te vervangen..! Iemand idee waar m’n koelvloeistof heen verdwijnt?
Ik zag gister btw iets raars op m’n veerbollen, boven aan, naast de schroef, zitten 3 gaatjes. Dan kun je ze toch niet meer vullen? Wat is dat voor flauw gedoe!
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_9675.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
gompy58 schreef:en dat was in het jaar des heren ??
ze hebben u een nieuw pand he,. dat moet ook betaald worden.
afgelopen september
Volg je hart, gebruik je hoofd.
3 gaatjes ? op je bollen ?
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_10395.jpeg)
Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008
- XM 2.0 16v op LPG G3
gompy58 schreef:3 gaatjes ? op je bollen ?
Ja, boven op. Bij die schroef voor het bijvullen.. Ik maak er straks wel een foto van! Heel raar, want op deze manier moeten er dus nieuwe bollen gemonteerd worden als de druk te weinig is. Je kunt ze niet bijvullen volgens mij
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_4562.jpg)
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
sjorsh schreef:gompy58 schreef:3 gaatjes ? op je bollen ?
Ja, boven op. Bij die schroef voor het bijvullen.. Ik maak er straks wel een foto van! Heel raar, want op deze manier moeten er dus nieuwe bollen gemonteerd worden als de druk te weinig is. Je kunt ze niet bijvullen volgens mij
Maak daar idd maar eens een foto van!!
Ik denk dat je bedoeld dat het bollen zijn met een keflar plaatje op het rubberen membraam, deze bollen gaan in principe niet lek, daar staan die drie kuiltjes voor.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “