ps. Als je geen USB kabel hebt of active sync kun je je geheugenkaartje even uit je HTC halen, in een cardreader plaatsen, hotfix erop, plaatsen in je HTC en software installeren.
Succes
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
OBEX
Staat standaard aan en is te vinden onder beveiligingsinstellingen van een BT verbinding op de telefoon. Ik had deze al eens aan en uit gezet, maar merkte geen verbetering/verandering.
C4 Grand Picasso 2.0 16V Lumière EB6V G3
Show Rouge - bèige bekleding
Afn. trekh. Multicon, USBbox, bluetooth. Tomtom 730 HD-T.
Sinds september 2008
Fijn dat ook dit weer is opgelost.
Te vroeg gejuicht.
Gisteravond 5 telefoontjes na update HTC 710 hotfix bluetooth, vandaag onderweg geen geluid meer bij het 2e telefoontje, als vanouds. 1e telefoongesprek prima. 2e wel verbonden, radio op mute, maar geen microfoon, geen geluid over boxen.
Citroën gebeld. Ik wacht nog op oplossing. Bleek dat de eigenaar net weekje ziek was geweest, dus nog geen aktie.
Marc
Sinds september 2008
Bluetooth probleem
Ik ga het nogmaals bij de dealer vragen.
@Marc: Zou het aan de kleur liggen….
Groet,
r2fm
Geinjecteerd met Citroen en DS. Na heel wat jaren LHM en C4GP (luchtvering), 2 x DS5 (klassiek geveerd) nu een DS7 E-tense 4x4 300 Opera met 20” velgen en actieve vering.
Ja, ik heb dus wel een programmaatje dat BT na het bellen automatisch verbreekt en daarna weer koppelt. Dit levert alleen niet iedere keer het gewenste resultaat op !
Mijn programma-vriendje moet hier nog een update van maken dat BT alleen aan staat als externe spanning wordt geleverd.
Mocht je dit eerste programma willen, moet je ff mailen.
Ik kijk echter niet dagelijks naar mijn (prive)-mail, sorry.
Mocht iemand een echte update van HTC vernemen, dan hoor ik dat graag.
Groet,
R2FM
Geinjecteerd met Citroen en DS. Na heel wat jaren LHM en C4GP (luchtvering), 2 x DS5 (klassiek geveerd) nu een DS7 E-tense 4x4 300 Opera met 20” velgen en actieve vering.
Update.
Mijn dealer heeft onder garantie een andere BT-kit ingebouwd. Mijn zijn HTC-S710 lukt het om vaak te bellen.
Je raadt het al, met de mijne niet.
Ik heb daarop BT gekoppeld met mijn Tomtom. Ging prima, maar inmiddels kan ik er ook maar 1 telefoontje mee voeren, daarna springt de Tomtom op tilt en geeft geen routeaanwijzingen meer. Alleen een gedwongen aan/uit brengt er weer leven in.
Mijn werkgever bestelt nu een HTC S730. Kijken of dat wat oplevert. Einde volgende week weet ik meer.
Sinds september 2008
Re: HTC werkt 1 maal en daarna nix
R2fm schreef:@MarcBraaksma,
Ik heb hetzelfde.
Tot een paar weken geleden was de verbinding prima met mijn Nokia.
Toen kocht ik mijn nieuwe HTC Touch Pro. Een geweldig toestel (dat meen ik echt), met slechts één maar…de BT .
Ik heb een HTC TytnII met dezelfde problemen, tot afgelopen week mijn dealer een software-update heeft uitgevoerd. Nu is het probleem verholpen! Vraag het je dealer dus… de mijne heeft de update blijkbaar uit België gehaald… Succes!
Re: HTC werkt 1 maal en daarna nix
avk schreef:g.braakman schreef:
Ik heb een HTC TytnII met dezelfde problemen, tot afgelopen week mijn dealer een software-update heeft uitgevoerd. Nu is het probleem verholpen! Vraag het je dealer dus… de mijne heeft de update blijkbaar uit België gehaald… Succes!
Heb je meer details over deze software-update? Dan kan ik dat bij de dealer gaan melden.
GC4P Lumiere 2.0 EBV op LPG in Gris Fer, BT
Ik heb daar toevallig vanmiddag met mijn dealer een heel gesprek en een hele demo over gehad. Alle updates komen binnen via één plek en alleen de laatste versie is beschikbaar. Ik denk dat Braakman met dezelfde versie als jij in zijn BT zit
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
CRAK, die wachttijd van 4 seconden komt mij bekend voor. Ik had dat probleem ook totdat iemand mij de tip gaf om niet met de OK toets op het stuur de telefoon aan te nemen maar de telefoon zelf te gebruiken (het groene knopje), dan heb je onmiddellijk verbinding.
Ik heb zelf ook een HTC die mijn mail met thuis synchroniseerd en met mijn werk en het resultaat is dat ik na een dagje veel gebruik van de telefoon al gauw een rood kipperend lampje zie met de vraag of ik aub weer wat stroom wil toevoegen.
Ik heb hem dus niet meer in mijn zak omdat hij simpelweg teveel stroom gebruikt, temees als ik TomTom op de telefoon draai. Continu aan de oplader in de auto dus. Bij mij geen probleem om vanuit de oplader even op de groene knop te drukken.
Maarre, je hebt gelijk al dat gefrunnik aan de telefoon is niet heel veilig, als ik internet opstart dan merk ik ook dat ik de kop er niet goed bij heb, in de zak laten is dus veiliger maar om terug te keren naar het topic, het zou moeten werken als je vanuit de BT bediend maar de workaround om de grone knop op de telefoon in te drukken werkt voor mij perfect.
Ik denk dat dit mijn laatste update wordt.
Begin januari 2009 telefoon van de dealer: nieuw type bluetooth-kit en nieuwe software.
Auto dagje ingeleverd en: hoera.
Alles werkt perfect met mijn HTC S730.
Wat voor kit er nu in zit weet ik niet, maar als ik verbinding maak identificeert de C4 zich met KML_CAN
Het heeft bijna 4 maanden geduurd, maar de dealer heeft alles opgelost.
Wat was het probleem? Na 1 telefoontje geen geluid meer uit speakers en het vastlopen van de software van de citroën zelf.
Sinds september 2008
Totaal aantal Berichten: 182
- C3 Pluriel 1.6 hdi Dolce Vita
- (Grand) C4 Picasso 1.6 eHDI, 5zits exclusive
Voor mij een Xperia (van Sonyericsson) die dus hetzelfde probleem heeft: 4 sec wachttijd. HBeck: al een oplossing?
C4P 1.6 HDIF EB6V ambiance gris fer
C3 pluriel 1.6 HDI Dolce Vita (!)