Hallo,
Kan iemand mij ook helpen met het volgende: Wat voor gereedschap(sleutel) heb ik nodig om een achterlichtunit van mijn zx break te verwijderen?
Heb echt geen enkel idee. Krijg het glas eraf maar dan houdt ‘t bij mij op.
Groeten Jan ‘t Hart
Ik wil de hele unit verwijderen en vraag mij af hoe dit moet want dat kan ik dus nergens vinden. Ik moet er namelijk achter een snoertje maken voor het derde remlicht!!!!!
Re: Achterlichtunit verwijderen
jan.hart schreef:Hallo,
Kan iemand mij ook helpen met het volgende: Wat voor gereedschap(sleutel) heb ik nodig om een achterlichtunit van mijn zx break te verwijderen?
Heb echt geen enkel idee. Krijg het glas eraf maar dan houdt ‘t bij mij op.Groeten Jan ‘t Hart
haynes manual: ongeveer halverwege de volgende link
http://www.files.citroen-forum.nl/manuals/ZX/HaynesZX/19_Body Electrical systems.pdf
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
is het om een lampje te vervangen dan is het glaskapje voldoende onm de lampen te kunnen vervangen
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
Re: Achterlichtunit compleet verwijderen
jan.hart schreef:Hallo,
Heb echt geen enkel idee. Krijg het glas eraf maar dan houdt ‘t bij mij op.Groeten Jan ‘t Hart
Ik wil de hele unit verwijderen en vraag mij af hoe dit moet want dat kan ik dus nergens vinden. Ik moet er namelijk achter een snoertje maken voor het derde remlicht!!!!!
Hoi,
Hartelijk bedankt voor dit antwoord!!
Groeten