ops:
Heb vandaag een 123 ignition in mijn 23ie, ingebouwd. Sta ik na 10 km stil omdat hij niet meer mee draait. Anwb erbij, had natuurlijk geen sleuteltje 8 en 11 bij me. Wat blijkt: hij is een centimeter te kort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij pakt hem net op de puntjes van de aandrijving mee, maar ook niet meer dan dat!! Ook loopt de as niet door zoals bij de orginele verdeler, waarop hij gecentreerd wordt in de onderste bus. De originele Bosch verdeler is langer. Heb ik weer, waarom moet ik dit nou altijd hebben.
Iemand hetzelfde probleem??
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Hij liep wel als een zonnetje, de eerste 10km dan
G
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
ik heb al ongeveer een jaar een 123 in m’n ds23ie maar geen mankementen ondervonden…...
te kort ......... strange
wel heb ik ooit de het “geleiderhuis” tbv de verdeler 180 verkeerd gemonteerd maar gelukkig kun je dmv het verzetten van een pennetje de 123 aanpassen zodat alle (4) bougiekabeltjes weer bij het juiste bougietje uitkomen
anders moest ik de wisselbak weer verwijderen en dat is nou niet 1 van m’n favoriete klusjes
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Hij is toch echt korter dan de originele verdeler, ik ben zeker weer de eerste die een nieuw product monteerd.
G
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
wel wat vreemd die 123 verdeler voor een IE is al zo’n 2 jaar in productie
en ik heb ‘m al een jaar in m’n IE zitten zonder problemen…....
strange,strange….................................
ik meet tot onder de houder 9,5 cm (bij de orginele (die ik als backup hou)
terug sturen lijkt me en daar je ervaring/conclusie voorleggen…..
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Hij pakt hem net bij mij op de afgeschuinde kantjes, waardoor hij eruit gewerkt wordt. Zit eerder te denken dat er een verkeerd aandrijfgaffeltje op de mijne zit
G
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
heb je ‘m hier ook besteld :
http://www.citroenz.nl/dsparts.htm
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Nee, bij CTA.
G
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Citroen23, je foto is niet te openen. Ik moet een wachtwoord invoeren als ik de URL ervan in een nieuw venster plak.
Schijt aan originaliteit.
Probleem opgelost: de vorkjes zitten net een beetje uit het midden, als je de verdeler zo plaatst dat de kabels goed uitkomen dan zit ie 180 graden verkeerd!! Hij neemt hem wel mee, maar ook niet meer dan dat. Je denkt dus dat ie goed zit, maar niet dus. Dus pinnetje eruit en aandrijfing 180 graden draaien!
Groet G
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
kijk…......... waar het getal 180 allemaal toe kan leiden
one…..hundred and eighty zoals de darters zeggen
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Als die eikels in de fabriek bij 123 nou gelijk de zaak goed zouden monteren, zou ik niet in de stromende regen met een Anwber staan te sleutelen.
G
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)