ZX is weg: lang leve Snuverink
ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 07 december 2008 09:25 PM

De groene ZX is eindelijk weg. Na maandenlang gevent te hebben met de onderdelen, heb ik hem gisteren weggebracht naar Snuverink in Borculo.

Ik kreeg er nog wat centjes voor ondanks dat Johan van Snuverink voor het oud-ijzer niks meer krijgt en er zelfs geld op toe moet leggen omdat op dit moment de Hoogovens nauwelijks meer draaien.

De ZX kreeg hij compleet met reservemotor, extra trekhaak en radiator. Verder zaten er twee dozen en een krat met losse dingen bij. Hoofdzakelijk lampen en dergelijke die van de sloop ZX van vorig jaar afgekomen zijn.

Wel kreeg ik van hem mee dat ik bij hem moest komen als ik een onderdeel voor de Xant nodig zou hebben. Daar zou hij me dan mee matsen.

Kortom een vriendelijk onthaal en een correcte afhandeling van de overdracht van de ZX.

Ik hoop dat er nu niemand komt voor de onderdelen…. Die liggen nu bij Snuverink!

Jos van der Voort

Profiel  

Quinten
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 235

Gepost: 16 december 2008 10:39 PM
  [ # 1 ]

Ik had die onderdelen gehouden en de carros zelf naar het oud ijzer gebracht, die brengt nu nog steeds 30 euro op en het lichtmetaal zeker 50 euro, en de onderdelen op marktplaats ( kan ik mijn wekelijkse boodschappen van doen)

C3 Pluriel 2003

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 16 december 2008 10:54 PM
  [ # 2 ]

Ik heb er een half jaar mee rondgevent en niks verkocht. Ik zal wel iets fout doen maar ik ben er mooi van af.

Jos van der Voort

Profiel  

Quinten
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 16 december 2008 11:08 PM
  [ # 3 ]

Ik had alleen gezien dat je het totale spul aanbood, niet de losse onderdelen.
Maar wat je al zij je bent er nu ook mooi vanaf.

C3 Pluriel 2003

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 17 december 2008 12:59 PM
  [ # 4 ]
Quinten schreef:

Ik had die onderdelen gehouden en de carros zelf naar het oud ijzer gebracht, die brengt nu nog steeds 30 euro op en het lichtmetaal zeker 50 euro, en de onderdelen op marktplaats ( kan ik mijn wekelijkse boodschappen van doen)

30 euro??

Dan wil ik die oud ijzerboer wel weten! Ze willen alleen nog schoon ijzer hebben en dan wel voor 1 tot 2 cent de kg. Autowrakken nemen ze niet meer aan…

Dat is ook de reden dat ik het aanbod voor een sloper afgewippelt heb..

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 17 december 2008 01:26 PM
  [ # 5 ]

ik ga binnenkort is kijken of ik hem zie Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Quinten
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 17 december 2008 04:45 PM
  [ # 6 ]
GoodOldDiesel schreef:
Quinten schreef:

30 euro??

Dan wil ik die oud ijzerboer wel weten! Ze willen alleen nog schoon ijzer hebben en dan wel voor 1 tot 2 cent de kg. Autowrakken nemen ze niet meer aan…

Dat is ook de reden dat ik het aanbod voor een sloper afgewippelt heb..

Zaanse Schroothandel B.V. Uiterdijk 10 1505 GW Zaandam, de laatste kale carosserie was 20 november, een e34 bmw en die was 34 euro.
Mischien is er in een paar weken veel gebeurd.

C3 Pluriel 2003

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook