Geachte mensen ik denk er over om een elektronische ontsteking in mijn ACA Diana te plaatsen. nu heb ik twee merken gevonden een 123 ontsteking en een W ignition. Nu vraag ik me af of welke het beste is.En of het veel uitmaakt ten opzichte van contact punten.
groetjes patrick
Re: elektronische ontsteking
patri schreef:Geachte mensen ik denk er over om een elektronische ontsteking in mijn ACA Diana te plaatsen. nu heb ik twee merken gevonden een 123 ontsteking en een W ignition. Nu vraag ik me af of welke het beste is.En of het veel uitmaakt ten opzichte van contact punten.
groetjes patrick
De 123-ontsteking is al vele jaren op de markt en door en door getest en beproefd. De W-ignition is er pas sinds kort.
Lees dit topic, op [url=http://www.2cv.nl]http://www.2cv.nl [/url] maar eens door. staat vanalles in over 123 en W!
Succes met de keuze!
geachte mensen
bedankt voor de reacties. ik heb het hele verhaal gelezen op http://www.2cv.nl en ben tot het besluit gekomen om een 123 ontsteking in ter gaan bouwen. Ik wil in namelijk naar griekenland rijden met de aca dyana.
vriendelijke groet patrick
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
He, gaaf man! Dat zijn nog eens plannen. Ga je ook een reisverslag maken/publiceren?
Hallo Het is de bedoeling om een dagboek bij te houden. We gaan via duitsland zwitserland italy met de boot over naar griekenland. en via italy frankrijk belgie weer terug.We hebben helaas niet de beschiking over een laptop met internet verbinding. Verder moet ik ook eerst een remcilider en remleiding vervangen. maar daavan begin ik met een nieuw topic op deze side
groet patrick
P.S. Patje heb je in leeuwarden gestudeerd?
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
patri schreef:P.S. Patje heb je in leeuwarden gestudeerd?
Ik heb mij in Leeuwarden vooral met de horaca bezig gehouden….
Kom jij zelf uit Leeuwarden?
Ik ben er geboren en getochen.Bij de flat waar ik vlak bij woonde was een student die net zon auto heeft als jij. Daarom vroeg ik me af of jij die student was.
met vriendelijke groet Patrick
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Welke wagen bedoel je daarmee, de GS of de 2cv?
Maar nee, ik ben het niet. De GS heb ik sinds januari van dit jaar en de 2cv heb ik inmiddels 5,5 jaar, maar toen had ik reeds afscheid genomen van de schoolbanken.
Wel heb ik tot 6 jaar geleden altijd in Leeuwarden gewoond, in welke buurt woon jij? Ik ben wel benieuwd, ik wiat niet dat er GS-en in Leeuwarden woonden! (er vanuit gaande dat je de GS bedoelt)
Hoi Patje
Ik bedoel inderdaad de GS Hij heeft er plus minus twee jaar gewoond. En het is de wijk bilgaard. Nu woon ik vlakbij de harlingerstraatweg.
Hallo
Ik heb vandaag een 123 ontsteking in mijn Aca diana gemonteerd. plus eengrote onderhoudsbeurt. Ik heb nog nooit Ferrari gereden maar ik weet nu wat het dat is. Het motorblokje loopt geweldig met de nieuwe ontsteking. Ik overweeg nu nog om een paar hoofdsteunen in te bouwen. Bij het optrekken lijkt het haast wel dat er een turbo inzet.Ik ben dik tevreden met deze ontsteking.