5 van de 18
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

sleutelmeeting in het noorden?
Pecora
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 67

Gepost: 31 mei 2005 12:04 AM
  [ # 61 ]
patje74 schreef:

Pecora, welkom op het forum! Al zie ik dat je al meer dan een jaar lid bent.
Zo zie je maar weer dat er vele citrofielen alleen lezen. Op enkele fora zijn vele discussies over het verwijderen van inactieve leden. Grote onzin vind ik dat.
Ik ben zelf ook 2 maal achter elkaar weggedondert op een forum waar ik alleen mee las.  Twisted Evil

Dank je.
Inderdaad ben ik meer een lezer dan schrijver en niet zo’n computeraar trouwens ook Confused .
Maar ik mag graag de reacties op dit forum lezen.
En mischien, nu het ijs gebroken is, komt er wel verandering in :listen .

Profiel  

edje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24

Gepost: 03 juni 2005 07:30 PM
  [ # 62 ]

sleuteldag

hallo citroen liefhebbers
Ik kan die dag 25 juni wat ondersteuning bieden wat betreft het technische gedeelte
groet edje

Beste citroen rijders, ik ben in Borculo geweest en heb daar mijn hart weer op kunnen halen en enige tips kunnen geven daar ik 20 jaar citroen monteur ben geweest . wil mijn kennis (als dit op prijs wordt gesteld )met u delen zoveel mogelijk is.

Profiel  

erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1890

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 04 juni 2005 12:17 AM
  [ # 63 ]

mensen die nog een of meerdere kentekenplaathouders willen hebben en die kunnen de kentekenplaathouders ook bestellen op de sleutelmeeting. Ik zal een doos meenemen.

Prijzen: 1 voor 3 euro en 2 voor 5 euro! Graag contant betalen want ik denk dat ik niet veel wisselgeld zal hebben!

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 04 juni 2005 12:29 AM
  [ # 64 ]

Hou er dus rekening mee dat het die dag heel erg druk is op de snelwegen naar Leek.

Goed berijdbaar alternatief is om op de A28 ( vanuit Zwolle komend) afslag Beilen Noord te nemen richting Drachten. Bij Oosterwolde richting Haulerwijk-Zevenhuizen-Leek. In afstand korter, in tijd gelijk. Op deze manier ontloop je Assen.

Jeroen

Profiel  

erwt
> 1800 berichten

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 04 juni 2005 01:34 AM
  [ # 65 ]

ik heb even een lijstje gemaakt met mensen die komen of misschien komen. Het zijn er nog wat weinig want er kunnen 20 - 30 man komen. Dus mensen .. opgeven!!!!

erwt
zx19d
BX16TGI
xm’metje
citroen23
Serge
patje74
joris
paz
wyedema
superpetur
edje
Pecora
jenno

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7314

- SM 2.7 carb
Gepost: 04 juni 2005 11:20 PM
  [ # 66 ]

op naar leek Very Happy was vandaag een mooie dag om ff een (proef)ritje te maken

kijk nu al uit naar 25 juni

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

erwt
> 1800 berichten

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 05 juni 2005 02:29 PM
  [ # 67 ]

zijn er trouwens mensen die weten hoe je veerbollen moet vervangen bij een xantia? Want ik weet nog wel iemand waarvan de bollen achter niet meer helemaal lekker meer zijn. Dan kunnen we dat misschien op de meeting doen ..

Laat maar ff weten! Heeft ook iemand gereedschap hiervoor?

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- SM 2.7 carb
Gepost: 05 juni 2005 02:37 PM
  [ # 68 ]
erwt schreef:

zijn er trouwens mensen die weten hoe je veerbollen moet vervangen bij een xantia? Want ik weet nog wel iemand waarvan de bollen achter niet meer helemaal lekker meer zijn. Dan kunnen we dat misschien op de meeting doen ..

Laat maar ff weten! Heeft ook iemand gereedschap hiervoor?

hetzelfde als met een bx Smile Ik neem wel wat gereedschap mee
Ik neem aan dat deze persoon zelf 2 nieuwe/andere bollen meeneemt Confused:

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 05 juni 2005 05:20 PM
  [ # 69 ]

Ik wil dan de distributieriem (kan ik wel wat hulp bij gebruiken), fuseekogels en dynamo vervangen. Mocht dat allemaal lukken en er is nog tijd over, dan gaan er ook nieuwe filters en motorolie in. Ik heb er zin in Exclamation  Very Happy

Animal triste post coitum

Profiel  

superpetur
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 914

Gepost: 05 juni 2005 06:29 PM
  [ # 70 ]

Nog ff dit,

Als je vanuit noordelijk richting naar Leek gaat, en je moet onder de A7 door, dan kon dat wel eens lastig worden…..
momenteel is Leek ene grote zandbak….. en twee belangrijke punten, daar bij de A7 en de kruising met de Euroweg met de stoplichten zijn op dit moment deels onbruikbaar…....
Hopelijk is dat over 2 weken anders Confused
En, het adres waar de loods staat, is helaas ook niet bij elk inwoner van Leek bekend…....  voor het geval je de weg moet vragen Surprisedops:
Misschien handig om mbt de verkeerssituatie nog even dit te checken, en dan eventuele tips hier nog ff in dit topic te plaatsen..
Ten tijde van de bollen acite van de DS-club was er ook een aantal leden dat naar Leek snel klaar was, maar de loods konden ze amper vinden….
Overigens, vanaf de vaart (richting Haulerwijk?)is de loods wel te zien Razz

Kortom, hier komen we nog wel even op terug Smile
MVG, Peter

DS 23 ie Pallas 1973   Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 05 juni 2005 06:37 PM
  [ # 71 ]
patje74 schreef:

Pecora, welkom op het forum! Al zie ik dat je al meer dan een jaar lid bent.
Zo zie je maar weer dat er vele citrofielen alleen lezen. Op enkele fora zijn vele discussies over het verwijderen van inactieve leden. Grote onzin vind ik dat.
Ik ben zelf ook 2 maal achter elkaar weggedondert op een forum waar ik alleen mee las.  Twisted Evil

Dat geldt volgens mij alleen voor de 0-bijdrage leden. Wink

Ik kan mij niet herinneren dat Erik Citrofielen verwijderde die al 1 of meer bijdrage’s hebben geplaatst….ook al was hun laatste al flinke tijd geleden. Cool

Overigens…...Molenwieck in Leek komt niet voor in Tomtom-3 Crying or Very sad
Is er ook een zijstraat die wel voorkomt op de navigatie ?

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten

- SM 2.7 carb
Gepost: 05 juni 2005 06:42 PM
  [ # 72 ]
superpetur schreef:

Nog ff dit,

Als je vanuit noordelijk richting naar Leek gaat, en je moet onder de A7 door, dan kon dat wel eens lastig worden…..
momenteel is Leek ene grote zandbak….. en twee belangrijke punten, daar bij de A7 en de kruising met de Euroweg met de stoplichten zijn op dit moment deels onbruikbaar…....
Hopelijk is dat over 2 weken anders Confused
En, het adres waar de loods staat, is helaas ook niet bij elk inwoner van Leek bekend…....  voor het geval je de weg moet vragen Surprisedops:
Misschien handig om mbt de verkeerssituatie nog even dit te checken, en dan eventuele tips hier nog ff in dit topic te plaatsen..
Ten tijde van de bollen acite van de DS-club was er ook een aantal leden dat naar Leek snel klaar was, maar de loods konden ze amper vinden….
Overigens, vanaf de vaart (richting Haulerwijk?)is de loods wel te zien Razz

Kortom, hier komen we nog wel even op terug Smile
MVG, Peter

een beginnetje Wink

Molenwieck 13
LEEK
Groningen
Nederland
9351ND
06-54946006

Profiel  

superpetur
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 914

Gepost: 05 juni 2005 07:28 PM
  [ # 73 ]

FF kijken…
Want die straatnaam deugt inderdaad niet…...
De naam bestaat wel, maar om de één of andere domme reden hebben meerdere routeplanners er moeite mee. Wellicht omdat er nog geen meetautootje doorgekomen is, maar dan nog…..

Leurlingslaan moet ie kennen! Locatienet herkent die weg wel.
Als je vanaf de Deipswal die Leurlingslaan ingaat, zou de Molenwieck als eerste links moeten hebben. Maar, het is wel een maandje of 9 geleden dat ik het zo heb opgelost, dus…...

Op de site van de gemeente Leek zelf staat een plattegrond, met die Leurlingslaan en de Diepswal. Molenwieck is er nog niet op te vinden (overigens, je moet dan wel een paar keer inzoomen, maar dat lukt wel).

succes!

MVG, peter

DS 23 ie Pallas 1973   Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!

Profiel  

bartje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 33

Gepost: 06 juni 2005 01:06 AM
  [ # 74 ]

beetje lullig, kan uiteraard wel de 25e, maar heb nu n ander probleem Crying or Very sad

heb n nieuwe auto, en heb dus de ax verkocht Exclamation

k rij nu reneault clio, wel frans, maar geen citroen Confused

Profiel  

Pecora
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 67

Gepost: 06 juni 2005 02:00 AM
  [ # 75 ]

Deze route staat op de site van Sleutelclub Leek.

“Komende vanaf Groningen: volg de A7, afslag Leek, bij de stoplichten rechtdoor ( euroweg), doorrijden tot aan het kanaal, voor het kanaal rechtsafslaan, (diepswal), langs het water doorrijden de T-splitsing bij de Q-8 pomp. Links aanhouden, eerste weg rechts, eerste weg links, laatste loods aan de rechterhand: Molenwieck 13.”

Wegens wegwerkzaamheden (tot eind juli) is deze route helaas niet te rijden Sad .

Zoals ik denk is de te rijden route vanaf de A7 (Groningen-Drachten) als volgt:
afslag Leek (afrit 34), 1e en 2e rotonde richting Leek (Oude postweg en Midwolderweg), binnen bebouwde kom rechts af Oldebertweg richting Tolbert (let op, hier zijn wegwerkzaamheden en het is erg slecht te zien (de verkeerslichten zijn weg i.v.m aanleg rotonde, Euroweg is afgesloten)), dan rotonde (bij Fordgarage Smidts) links Auwemalaan (richting Zevenhuizen), volgende rotonde rechtdoor Auwemalaan die blijven volgen, bij Q8 pomp (rechts) maakt de weg een bocht naar rechts en wordt hier Diepswal (water aan linkerkant), dan na ong. 100 meter 1e weg rechts Leuringslaan (is een smal weggetje) en 1e weg links Molenwieck.

De tekening op de site van scl klopt wel en is zoals ik hier boven heb geschreven.
http://www.jagjansonius.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=39&Itemid=53

Komende vanaf Drachten (A7) is het handig afrit 33 (Tolbert) te nemen, beneden aan afrit rechts richting Tolbert/Leek (Boerakkerweg), rotonde links richting Tolbert (De Holm), deze weg blijven volgen (in Tolbert wordt deze weg Oldebertweg), bij rotonde (Fordgarage Smidts) rechts Auwemalaan en dan route volgen als boven.

Molenwieck is nog niet zolang geleden aangelegt, dus is bij veel routeplanners nog niet bekent.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

Klaas.

Profiel  

5 van de 18
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook