Remlicht Zekering
slogica
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 53

Gepost: 21 december 2008 05:23 PM

Mijn remlichten zijn er opeens mee gestopt!
Best gevaarlijk, want het duurt even voordat je er achterkomt…

Waar zitten de zekeringen van deze remlichten?
Alle zekeringen onder de motorkap lijken goed.
Ook de schakelaar aan het rempedaal lijkt goed.

alles inspuiten met contactspray?
Heeft iemand een idee Idea ?

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7315

- SM 2.7 carb
Gepost: 21 december 2008 05:32 PM
  [ # 1 ]

Re: Remlicht Zekering

slogica schreef:

Waar zitten de zekeringen van deze remlichten?
Alle zekeringen onder de motorkap lijken goed.
Ook de schakelaar aan het rempedaal lijkt goed.

lijkt goed of is goed Confused kan een stekkertje achter je bumper zijn welke gecorodeerd of afgebroeken en werkt de rest wel ?? als dat het ook niet doet heb je nog de massa waar je eens naar zou kunnen kijken anders: meten is….........weten Wink

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

Dirkman
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 963

Gepost: 21 december 2008 07:12 PM
  [ # 2 ]

die zekering is dezelfde als je binnenverlichting EN je aansteker EN je ruitenwissers. Zekering zit op schutbord, achter het zwarte plastic ding.

Bij mij was de aansteker kapot waardoor de zekering er steeds mee ophield.

succes met traceren.
let wel op, je kunt bij je rempedaal de plus vervangen voor de eeuwige. Als je hier de eeuwige plus uit je radio naartoe haalt en een extra zekering tussenbouwt, dan heb je zeker remlicht. wel zo veilig.

groet

.komma

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11780

- Xantia TD SX
Gepost: 22 december 2008 12:23 AM
  [ # 3 ]
Dirkman schreef:

die zekering is dezelfde als je binnenverlichting EN je aansteker EN je ruitenwissers. Zekering zit op schutbord, achter het zwarte plastic ding.

Bij mij was de aansteker kapot waardoor de zekering er steeds mee ophield.

succes met traceren.
let wel op, je kunt bij je rempedaal de plus vervangen voor de eeuwige. Als je hier de eeuwige plus uit je radio naartoe haalt en een extra zekering tussenbouwt, dan heb je zeker remlicht. wel zo veilig.

groet

Dat is dus de zekering in het groen gestekkerde circuit, ik dacht tweede van links als je voor de zekeringhouder onder de kap staat (is even geleden…  Surprisedops: ) Als de zekering OK lijkt ook even de contacten van zekering en houder schoonmaken, zo heb ik al eens een Kadead van dooie wissers afgeholpen.

Het plan van Dirkman is trouwens ook de moeite waard!

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook