Zonneschermen die in de hoedenplank zitten…..
KuikenXXL
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 296

- ZX 1.8 Break aura
Gepost: 06 juni 2005 12:13 AM

Zoooooo lelijk..met wat voor goedje kan ik dat zwart maken????...ik heb een goede plank met schermen maar ik vind dat wit zo lelijk.

Rien

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 06 juni 2005 12:20 AM
  [ # 1 ]

haal ze uit de plank leg ze uitgerolt uit en spuiten maar Cool
moet kunnen dacht ik

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 06 juni 2005 12:29 AM
  [ # 2 ]

Gewoon ingerold laten, kun je ook nog een beetje fatsoenlijk door de achterruit kijken.

Profiel  

KuikenXXL
> 200 berichten
RankRankRank

- ZX 1.8 Break aura
Gepost: 06 juni 2005 01:09 AM
  [ # 3 ]
McDean schreef:

haal ze uit de plank leg ze uitgerolt uit en spuiten maar Cool
moet kunnen dacht ik

Heb ik geprobeerd met een spuitbus. Er is genoeg opgegaan en alles netjes in dunne lagen…..resultaat is vlekkerig dus ik ben op zoek naar een goed alternatief..

Rien

Profiel  

citrofiel!ik?
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 299

Gepost: 06 juni 2005 02:30 AM
  [ # 4 ]

Het heeft natuurlijk een reden dat ze aan de ene kant zwart zijn en aan de andere kant wit.
Het zwart zorgt ervoor dat je prima achteruit an kijken, het wit voorkomt dat het snikheet wordt binnen (zou moeten iig) en anderzijds zorgt het ervoor (misschien onbedoelt) dat de gene achter je niet de auto in kan kijken, een stukje privacy zeg maar.
Maar moet toegeven dat het niet echt supermooi is, ik heb ze overigens voor het praktische wel in gebruik.
Ik wil eigenlijk een rolgordijn van een mercedes s klasse gebruiken of een bmw 7 serie, die gaan automatisch op en neer, en zien er een stuk netter uit, of het past weet ik niet.
Ik ben er nog geen tegen gekomen op de sloop, misschien omdat men dat soort auto’s niet zo snel in de prak rijdt.

Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e

http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 06 juni 2005 02:59 AM
  [ # 5 ]
citrofiel!ik? schreef:

Het heeft natuurlijk een reden dat ze aan de ene kant zwart zijn en aan de andere kant wit.
Het zwart zorgt ervoor dat je prima achteruit an kijken, het wit voorkomt dat het snikheet wordt binnen (zou moeten iig) en anderzijds zorgt het ervoor (misschien onbedoelt) dat de gene achter je niet de auto in kan kijken, een stukje privacy zeg maar.
Maar moet toegeven dat het niet echt supermooi is, ik heb ze overigens voor het praktische wel in gebruik.
Ik wil eigenlijk een rolgordijn van een mercedes s klasse gebruiken of een bmw 7 serie, die gaan automatisch op en neer, en zien er een stuk netter uit, of het past weet ik niet.
Ik ben er nog geen tegen gekomen op de sloop, misschien omdat men dat soort auto’s niet zo snel in de prak rijdt.

érg praktisch wel; ik ben behoorlijk lichtschuw dus bij mij staan ze altijd op.
Als je ze zwart maakt; los van de enorme hitte die je binnenhaalt, pas op want als de zon erop staat smelt het spul misschien nog wel ook; dat wordt echt onbehoorlijk heet. De dash is weliswaar wel zwart maar niet vlak, en dat scheelt al heel wat. Leg maar eens een grijs of zwart gespoten stukje ijzer op een stoel oid en je weet wat ik bedoel…

Ich bin ein Breaker

Profiel  

SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 643

Gepost: 06 juni 2005 03:09 AM
  [ # 6 ]
citrofiel!ik? schreef:

Heb deze week met een Mercedes S meegereden, wat een stuk automobiel Shocked En het rolgordijn gaat inderdaad automatisch, prachtig. Denk dat zo’n rolgordijn in de breedte en in de hoogte wel net zou moeten passen.
Een vriend van me heeft een Mercedes S klasse onder zijn kont gekregen voor z’n werk ... best leuk als je 21 bent en nog maar net je rijbewijs hebt Cool

Groets Sam

Profiel  

KuikenXXL
> 200 berichten
RankRankRank

- ZX 1.8 Break aura
Gepost: 06 juni 2005 01:54 PM
  [ # 7 ]

Zonder je maat evt. af te kraken..maar meestal als ik zulke jongetjes zie met zo’n power onder hun kont halen ze echt dwaze capriolen uit..
Voor de meeste geldt denk ik wel dat als je jong bent je er een flinke sportieve rijstijl op na houdt.. alleen het nogal een verschil tussen een 1e auto die flink oud is en een motor heeft met ca. 60pk dan dat je gelijk een wagen met standaard 200pk onder je zitvlees hebt.

Rien

Profiel  

KuikenXXL
> 200 berichten
RankRankRank

- ZX 1.8 Break aura
Gepost: 06 juni 2005 01:54 PM
  [ # 8 ]

Maarre hoe maak ik dat gordijn nou zwart?? ik bedoel met wat voor goedje doe ik dat?

Rien

Profiel  

SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 643

Gepost: 06 juni 2005 02:49 PM
  [ # 9 ]
KuikenXXL schreef:

Zonder je maat evt. af te kraken..maar meestal als ik zulke jongetjes zie met zo’n power onder hun kont halen ze echt dwaze capriolen uit..
Voor de meeste geldt denk ik wel dat als je jong bent je er een flinke sportieve rijstijl op na houdt.. alleen het nogal een verschil tussen een 1e auto die flink oud is en een motor heeft met ca. 60pk dan dat je gelijk een wagen met standaard 200pk onder je zitvlees hebt.

Rien

In vele gevallen is dat zeker zo! Hij is een beetje zoals mij, nogal een rustige jongen met respect en liefde voor auto’s, is meer een droom die uitkomt voor hem, dan “WOW, kijk wat een bak ik nou onder m’n kont krijg geschoven Shocked ” Die auto dient voor het vervoer van zakenmensen en hoge pieten. De meeste mensen komen net uit het vliegtuig en hebben een lange vlucht achter de rug en willen lekker rustig op hun bestemming aankomen, er zijn er natuurlijk ook die gehaast zijn en snel ter plekke willen zijn. Maar het zijn inderdaad vaak veel van die kereltjes die het uiterste uit die bak willen persen in de meest ondenkbare situaties.

Groets Sam

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook