Weet iemand waarom het basismodel van de Exclusive duurder is dan die van de Ligne Business? De LB heeft bv standaard navigatie en de Exclusive niet.
xenon (en daarvoor aangepaste voorbumper met sproeiers)
Het halflederen interieur wat standaard in de Exclusive zit zal hem ook wel duurder maken.
Is bij de LB een optie.
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
EW schreef:xenon (en daarvoor aangepaste voorbumper met sproeiers)
Op de Exclusive is Xenon een optie, op de LB zijn er praktisch geen opties beschikbaar, behalve metallic lak en halfleder (standaard op Excl)
Zaken die de Exclusive standaard heeft en die op de LB niet verkrijgbaar zijn, oa.:
- (ander) LM met bandenspanningsensoren
- geluidswerend glas
- chromen lijsten
- elektrische voorstoelen.
deze opties bij elkaar maken al ongeveer het verschil met de NaviDrive goed (qua prijs)
Opties op Exclusive, geheel niet beschikbaar op LB, oa.:
- parkeerhulp vóór
- Xenon
- HiFi
- zonneschermen achter
- zelfdimmende buitenspiegels
- volledig leder,
- massage stoelen
- LDWS
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Uh, tja….
Ik had niet meteen door dat het over een Ph3 ging…
Grootste verschil is nog wel dat de LB stalen veren heeft en de Exclusive Hydractief 3+!!!
Music is like poetry.
Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
JagerEde schreef:Grootste verschil is nog wel dat de LB stalen veren heeft en de Exclusive Hydractief 3+!!!
Moet je een LB met automaat bestellen, heb je ook gelijk hydractief.
easternnl schreef:JagerEde schreef:Grootste verschil is nog wel dat de LB stalen veren heeft en de Exclusive Hydractief 3+!!!
Moet je een LB met automaat bestellen, heb je ook gelijk hydractief.
En minimaal een 2 liter benzine of diesel. De instappers hebben geen automaten en dus geen H3A+
De 2.2 handbak heeft ook HA3+
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
PSA schreef:easternnl schreef:JagerEde schreef:Grootste verschil is nog wel dat de LB stalen veren heeft en de Exclusive Hydractief 3+!!!
Moet je een LB met automaat bestellen, heb je ook gelijk hydractief.
En minimaal een 2 liter benzine of diesel. De instappers hebben geen automaten en dus geen H3A+
En de 1.8 zijn ook niet in Exclusive of comfort uitgevoerd +
geen auto maat is geen Hydractief 3+
Groetjes Martijn
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
eviltwin schreef:De 2.2 handbak heeft ook HA3+
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije