Achterruitwisser- Hoofdsteunen
krijn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 33

Gepost: 17 december 2008 08:58 PM

Hallo ,

Ik heb twee problemen met de ZX,

Eerste probleem is dat de achterruitwisser blijft hangen aan het eind van de slag , als je hem een duwtje geeft komt hij weer in de ruststand terug.
Tweede probleem is dat ik i.mv. slijtage van de stoelbekleding de hoofdsteunen moet verwijderen om hoezen aan te brengen , hoe hard ik er ook aan trek ik krijg de hoofdsteunen niet los .niet los .

graag advies van jullie ,

Krijn

Profiel  

Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542

- AX GT injection ph1
Gepost: 18 december 2008 02:40 PM
  [ # 1 ]

Re: Achterruitwisser- Hoofdsteunen

krijn schreef:

Hallo ,

Ik heb twee problemen met de ZX,

Eerste probleem is dat de achterruitwisser blijft hangen aan het eind van de slag , als je hem een duwtje geeft komt hij weer in de ruststand terug.
Tweede probleem is dat ik i.mv. slijtage van de stoelbekleding de hoofdsteunen moet verwijderen om hoezen aan te brengen , hoe hard ik er ook aan trek ik krijg de hoofdsteunen niet los .niet los .

graag advies van jullie ,

Krijn

als het goed is kan je die hoofdsteunen er zo uittrekken ( bij mij wel ) anders ff zoeken naar een knopje die je in moet drukke.

Bij mij bleef ruitenwisser ook hangen, bij mij heb ik dat opgelost door die plastic bout op de kofferklep los te halen en de ruitenwisser moter recht te zetten. Als die scheef staat kan het voorkomen dat je ruitenwisser blijft hangen.

Profiel  

krijn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 33

Gepost: 22 december 2008 11:40 AM
  [ # 2 ]

Dank voor jullie adviezen ,

Dat de uitgaande as stroef gaat lopen is een goede tip ,
wat kruipolie er op en het werkt weer , ik zal als ik wat meer tijd heb de hele zaak uit elkaar halen en goed smeren.

De hoofd steunen krijg ik nog steeds niet los ,zie ook geen knopje om te deblokkeren ,

H.G.

krijn

Profiel  

Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542

- AX GT injection ph1
Gepost: 23 december 2008 01:35 AM
  [ # 3 ]

heb nog ff gekeke maar ik heb geen knopje ofzo. als het goed is kan je ze eruit trekke ( ff goed hard en dan vliegen ze er wel uit Smile )

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook