![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_729.jpg)
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Een echte Citroën heeft natuurlijk helemaal geen hendeltjes
Arjan Verkade schreef:Een echte Citroën heeft natuurlijk helemaal geen hendeltjes
Arjan.. voor onnozele opmerkingen heb je ook het cafe.
Deze tip gefe ik gewoon gratis weg. Graag gedaan he!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_6688.gif)
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
BX19TZI schreef:Arjan Verkade schreef:Een echte Citroën heeft natuurlijk helemaal geen hendeltjes
Arjan.. voor onnozele opmerkingen heb je ook het cafe.
Deze tip gefe ik gewoon gratis weg. Graag gedaan he!
Mijn GT heeft geen hendeltjes, en ook geen schrijftafel. Tel ik nu niet mee, Koos?
Ik vind trouwens het typische type 1 stuur het prettigst, maar dat zal niemand verbazen. Het stuur van een 16v was ook prettig, dat wel. Andere BX sturen ken ik, buiten de schrijftafel, niet.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_2048.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Toen ik mijn 16V kocht zat er een lederen Cituning stuur in, das het eerste dat ik eruit gooide want het zag er niet uit en het stuur zat vanwege de pasring veel te dicht op mijn bescheiden bierbuik ops:
Ik heb heel even een 16V/Chic stuur gehad, maar kon daar niet aan wennen en ik vond het niet passen bij het dashboard. Nu heb ik alweer 2 jaar een schrijftafeltje in de 16V en dat vind ik prachtig staan, als ik lange stukken rij dan heb ik mijn linkerhand in het stuur hangen en dat bevalt me prima. Maar vooral denk ik dat het toch persoonlijke smaak is.
Voor mij dus een fijne schrijftafel, ik vind het het mooist en ook het prettigst rijden. Ik heb best wat kilometers gemaakt in de Chic van Ricolt, en ook al wat ritjes gemaakt in de zwarte 16V die sinds kort in Roermond rondknalt, en zo’n 16V/Chic stuurtje stuurt verschrikkelijk fijn, maar voor mijn persoonlijke estheticae voorkeuren mot er gewoon een schrijftafel in!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
ik vind bijde sturen niets en ga voor een ander type sportstuur m’n houte uitvoering ligt lekker in de hand en de doorsnede vond ik ook erg fijn.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Arjan Verkade schreef:Autofan schreef:easternnl schreef:Arjan Verkade schreef:Naar mijn idee was het ook niet standaard
Wat ik alleen nog afvraag of het een orginele optie was, of dat alles achteraf erin gezet is
Mijn BX GTI had ook een spaakstuur, volgens mij is modeljaar 1992 voor alle GTi’s met een hoop extra: stuurtje, lichtmetalenvelgen etc. Bij de eerdere versies was dat niet.
Mijn GTi is op kenteken van juli 1992. Schrijftafelstuur en orginele GTi-wieldoppen type 3 (dat zijn dus die mooie) zelf heb ik de lichtmetalen velgen eronder gelegd. Maar omdat mijn GTi een beetje een vreemde is, want hij is gebouwd op 16mei1990 zou het kunnen dat hij daarvoor die dingen niet standaard heeft….
Zit er een kat onder? Dan is het een type 3 dan horen er velgen onder.
Die zijn er in de 300.000 km die die gereden heeft vast eens onder vandaan gesleuteld
Ja er zit een kat onder…. Ik heb hier 2 brochures liggen van de BX type3 en bij beide staan lichtmetalen velgen als optie gegeven op de GTi.
Beetje vreemd dat er wel vaker een GTi t.3 gespot is met dezelfde soort wieldoppen als dat ik eronder had zitten….
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1577.jpg)
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
stan schreef:ik vind bijde sturen niets en ga voor een ander type sportstuur m’n houte uitvoering ligt lekker in de hand en de doorsnede vond ik ook erg fijn.
jouw stuurtje is ook fijn! ook wel wat voor theizz (in combi met hout!)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Autofan schreef:easternnl schreef:Mijn BX GTI had ook een spaakstuur, volgens mij is modeljaar 1992 voor alle GTi’s met een hoop extra: stuurtje, lichtmetalenvelgen etc. Bij de eerdere versies was dat niet.
Mijn GTi is op kenteken van juli 1992. Schrijftafelstuur en orginele GTi-wieldoppen type 3 (dat zijn dus die mooie) zelf heb ik de lichtmetalen velgen eronder gelegd. Maar omdat mijn GTi een beetje een vreemde is, want hij is gebouwd op 16mei1990 zou het kunnen dat hij daarvoor die dingen niet standaard heeft…..
Eastern heeft het bij het rechte eind. Per modeljaar 92 (dus vanaf ergens in juli / augustus 1991) kreeg de GTi in ieder geval:
- een zgn. 16v/Chic stuur i.p.v. een schrijftafel,
- standaard gti-lichtmetaal, dat voordien optie was, en
- (opnieuw) chroominleg in de rubber stootstrips (dat zat ook op de type 2 GTi’s tussen 1986 en 1989, maar vanaf de type 3 GTI was het vervallen). Er zullen nog wel meer kleine verschillen zijn.
Een GTi gebouwd in 1990 heeft dat ‘standaard’ dus niet, de kentekendatum is daarin niet relevant. Volgens mij waren i.t.t. de lichtmetalen velgen het 16v-stuurwiel en de chroomsierstrips in ‘90 en ‘91 ook niet als optie beschikbaar voor de GTi.
Autofan schreef:Ik heb hier 2 brochures liggen van de BX type3 en bij beide staan lichtmetalen velgen als optie gegeven op de GTi.
Beetje vreemd dat er wel vaker een GTi t.3 gespot is met dezelfde soort wieldoppen als dat ik eronder had zitten….
Dat zijn neem ik aan de folders voor MY 90 en 91, met de groengrijzige TZx en de blauwgrijzige 16Valve op de voorpagina.
edit: deze dus:
Als ik moet kiezen tussen een schrijftafelstuur of een chiq/gti stuur vind ik het schrijftafelstuur mooier staan in een bx. Of het ook beter rijd weet ik niet.
Maar het allermooiste bx stuur vind ik persoonlijk het type1 enkelspaaks stuur edit: En dat is niet omdat ik die zelf heb
)
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
McDean schreef:stan schreef:ik vind bijde sturen niets en ga voor een ander type sportstuur m’n houte uitvoering ligt lekker in de hand en de doorsnede vond ik ook erg fijn.
jouw stuurtje is ook fijn! ook wel wat voor theizz (in combi met hout!)
ik vind het ook erg gaaf maar kost wel een flinke duit vind ik…. 100 euro voor een stuur vind ik iets te veel van het goede
rb schreef:Autofan schreef:easternnl schreef:Mijn BX GTI had ook een spaakstuur, volgens mij is modeljaar 1992 voor alle GTi’s met een hoop extra: stuurtje, lichtmetalenvelgen etc. Bij de eerdere versies was dat niet.
Mijn GTi is op kenteken van juli 1992. Schrijftafelstuur en orginele GTi-wieldoppen type 3 (dat zijn dus die mooie) zelf heb ik de lichtmetalen velgen eronder gelegd. Maar omdat mijn GTi een beetje een vreemde is, want hij is gebouwd op 16mei1990 zou het kunnen dat hij daarvoor die dingen niet standaard heeft…..
Eastern heeft het bij het rechte eind. Per modeljaar 92 (dus vanaf ergens in juli / augustus 1991) kreeg de GTi in ieder geval:
- een zgn. 16v/Chic stuur i.p.v. een schrijftafel,
- standaard gti-lichtmetaal, dat voordien optie was, en
- (opnieuw) chroominleg in de rubber stootstrips (dat zat ook op de type 2 GTi’s tussen 1986 en 1989, maar vanaf de type 3 GTI was het vervallen). Er zullen nog wel meer kleine verschillen zijn.Een GTi gebouwd in 1990 heeft dat ‘standaard’ dus niet, de kentekendatum is daarin niet relevant. Volgens mij waren i.t.t. de lichtmetalen velgen het 16v-stuurwiel en de chroomsierstrips in ‘90 en ‘91 ook niet als optie beschikbaar voor de GTi.
Autofan schreef:Ik heb hier 2 brochures liggen van de BX type3 en bij beide staan lichtmetalen velgen als optie gegeven op de GTi.
Beetje vreemd dat er wel vaker een GTi t.3 gespot is met dezelfde soort wieldoppen als dat ik eronder had zitten….Dat zijn neem ik aan de folders voor MY 90 en 91, met de groengrijzige TZx en de blauwgrijzige 16Valve op de voorpagina.
edit: deze dus:
![]()
dan kan ik dat bevestigen, ik heb wieldoppen, schrijftafelstuur en geen chrome randjes.
rb schreef:Autofan schreef:easternnl schreef:Mijn BX GTI had ook een spaakstuur, volgens mij is modeljaar 1992 voor alle GTi’s met een hoop extra: stuurtje, lichtmetalenvelgen etc. Bij de eerdere versies was dat niet.
Mijn GTi is op kenteken van juli 1992. Schrijftafelstuur en orginele GTi-wieldoppen type 3 (dat zijn dus die mooie) zelf heb ik de lichtmetalen velgen eronder gelegd. Maar omdat mijn GTi een beetje een vreemde is, want hij is gebouwd op 16mei1990 zou het kunnen dat hij daarvoor die dingen niet standaard heeft…..
Eastern heeft het bij het rechte eind. Per modeljaar 92 (dus vanaf ergens in juli / augustus 1991) kreeg de GTi in ieder geval:
- een zgn. 16v/Chic stuur i.p.v. een schrijftafel,
- standaard gti-lichtmetaal, dat voordien optie was, en
- (opnieuw) chroominleg in de rubber stootstrips (dat zat ook op de type 2 GTi’s tussen 1986 en 1989, maar vanaf de type 3 GTI was het vervallen). Er zullen nog wel meer kleine verschillen zijn.Een GTi gebouwd in 1990 heeft dat ‘standaard’ dus niet, de kentekendatum is daarin niet relevant. Volgens mij waren i.t.t. de lichtmetalen velgen het 16v-stuurwiel en de chroomsierstrips in ‘90 en ‘91 ook niet als optie beschikbaar voor de GTi.
Autofan schreef:Ik heb hier 2 brochures liggen van de BX type3 en bij beide staan lichtmetalen velgen als optie gegeven op de GTi.
Beetje vreemd dat er wel vaker een GTi t.3 gespot is met dezelfde soort wieldoppen als dat ik eronder had zitten….Dat zijn neem ik aan de folders voor MY 90 en 91, met de groengrijzige TZx en de blauwgrijzige 16Valve op de voorpagina.
edit: deze dus:
![]()
Ja idd die brochures heb ik. Bedankt voor de informatie. Weer wat geleerd
Na een paar jaar een 16v stuur en nu weer noodgedwongen een schrijftafelstuur moet ik zeggen dat ik de eerste toch lekkerder vind. Het profiel is anders, je kunt je duimen lekker ‘in’ het stuur leggen, de gewone is ronder en daar kan dat niet. Het 16v stuur komt ook wat minder goedkoop over. Dus zodra ik een chic/16v stuurtje voor een redelijk prijsje zie, en ik hoef er niet te ver voor te rijden, stap ik weer over.
BxBandit schreef:Na een paar jaar een 16v stuur en nu weer noodgedwongen een schrijftafelstuur moet ik zeggen dat ik de eerste toch lekkerder vind. Het profiel is anders, je kunt je duimen lekker ‘in’ het stuur leggen, de gewone is ronder en daar kan dat niet. Het 16v stuur komt ook wat minder goedkoop over. Dus zodra ik een chic/16v stuurtje voor een redelijk prijsje zie, en ik hoef er niet te ver voor te rijden, stap ik weer over.
Ik heb er nog 1’tje te koop staan en kan ook opsturen!
http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie.php?id=3985
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_7117.jpg)
Totaal aantal Berichten: 11791
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
BxBandit schreef:Na een paar jaar een 16v stuur en nu weer noodgedwongen een schrijftafelstuur moet ik zeggen dat ik de eerste toch lekkerder vind. Het profiel is anders, je kunt je duimen lekker ‘in’ het stuur leggen, de gewone is ronder en daar kan dat niet. Het 16v stuur komt ook wat minder goedkoop over. Dus zodra ik een chic/16v stuurtje voor een redelijk prijsje zie, en ik hoef er niet te ver voor te rijden, stap ik weer over.
Ik ben het daar (nog) niet mee eens. Ik heb gemerkt dat er bij stadsrijden minder gereedschap in de weg zit bij rap hoepelen, en dat het stuur aanluit op de stuurkolom vind ik vooral een hele verbetering voor het aanzicht.
Uiteraard is een serie 1 dash het allermooist. Oók omdat het stengelvrij is. Maar ik denk dat we die dashboards in dit verhaal even niet mee moeten rekenen…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!