Vandaag gekocht, BX 16 TZi uit 1992 voor 175 pleuro.
net anderhalve ton gedraait, altijd zijn beurtjes gehad. Ingeruild bij de garage. Die vent zei:“BX da’s niks”!! Ik wist wel beter. Thuis op de brug gezet, mankeerd niets aan. Ja, de claxon weigerde dienst. Whats in a name!!
APK alles erop en eraan. Bij stom toeval zocht mijn zus nog een auto voor deze zomer…..Daarna er maar een cabrio van maken
Test
Kijk, dat zijn ze!
, als je er nog 1 tegenkomt houd ik me aangraden !
Leuk hoor, voor dat geld kun je nooit een buil vallen. Maar heb je ook een :photo : :
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Ijs schreef:, als je er nog 1 tegenkomt houd ik me aangraden !
Gewoon advertenties in de gaten houden op bijv. kwarkplaats of huis aan huis krantjes. Deze 16TZI vond ik gewoon op internet en toevallig in de buurt. Rood en dof, door inruil verkregen, stond zij een handelaar in de weg. Na een ruim uurtje poetsen met Thijs samen (binnen en buiten) was ze weer in showroomstaat.
Veel handelaren zijn een beetje bang voor de BX (“dat hydraulische systeem”). Het is vooral een gebrek aan kennis van zaken. Versleten schokbrekers vóór bij een conventionele auto is een groter en minstens zo prijzig drama dan wanneer het een paar veerbollen betreft.
`verum ipsum factum’
Ijs schreef:, als je er nog 1 tegenkomt houd ik me aangraden !
Marktplaats staat er vol mee
vol met gebakjes ja..
Maar wel leuke gebakjes in dit geval. Dit was weer eens een buitenkansje, zoals mijn Zwager (Jeroen) en ik die wel vaker hebben.
Test
Ook ik zoek constant naar deze koopjes. Om de een of andere reden lijkt het wel of ik ze altijd net misloop.
Helaas heb ik mijn `droom BX` nog niet gevonden.
Aangezien mijn droom BX een automaat bezit, valt het vinden ook nog niet mee !!
Maar ik blijf toch minstens nog wel een jaartje met mijn huidige BX rondrijden.
Zeker als ik bekijk welke onkosten ik ga maken (oplossen startproblemen, monopoint-huis + grote beurt)
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
goede basis voor een BX cabrio project over een jaar
zie topic: Hoe maak ik van een BX een cabrio
Citroen rolls better then a Rolls!!
Ha ha, ik lag me nog eens te pletter.
Alweer een mooie BX gekocht, een 19 TD uit 1992 voor: €50,- !!!
Auto is wel het een en ander mee, maar het gaat me om het blok!!
Test
50 euro :S, shit zeg..weet iemand nog mooie bx..woon duidelijk ook in de verkeerde provincie
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
zie het topic over gert de jong
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Ijs schreef:50 euro :S, shit zeg..weet iemand nog mooie bx..woon duidelijk ook in de verkeerde provincie
Valt wel mee hoor. Moet er ook voor naar Gouda afreizen…
Test
das probleem niet voor 50 euro gister nog naar den bosch geweest voor een tafel
Thijsvandebles schreef:Ijs schreef:50 euro :S, shit zeg..weet iemand nog mooie bx..woon duidelijk ook in de verkeerde provincie
Valt wel mee hoor. Moet er ook voor naar Gouda afreizen…
Waar ergens in Gouda? Ik werk in Gouda, rij de hele dag rond in een Jumper HDI