Totaal aantal Berichten: 27888
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
hogervp schreef:
Zou deze zeer fraaie CX Diravi hebben?
Patrick
Ik denk dat je toch op deze in zal moeten ingaan:
Mochten er vragen zijn dan ben ik graag bereid deze te beantwoorden.
Het kan wel, hoeft niet in dit bouwjaar..
Is het wat voor jouw Patrick?
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Autofan schreef:
Gezien de huidige markt voor visa`s, misschien wat hoog geprijsd… Maar ik ken de auto niet! Misschien istie het wel waard, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
De Musketier ZX 16V (die Timo nog gespot heeft) in onderdelen te koop..
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Nog een tweetal mooie CX’en.
http://link.marktplaats.nl/212126635
Al schijnt deze al lang te koop te staan.
en deze Familiale staat weer te koop:
http://link.marktplaats.nl/216631236
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
die 1e staat misschien al wel 1.5 jaar te koop… Die 2e meende ik al eerder gezien te hebben, de kleur/familiale combi is redelijk zeldzaam!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
- CX 25 GTi Turbo 2
25trd schreef:die 1e staat misschien al wel 1.5 jaar te koop… Die 2e meende ik al eerder gezien te hebben, de kleur/familiale combi is redelijk zeldzaam!
Sterker nog een 2400 automaat en airco maken het denk ik zelfs een unieke combi
Volgens mij staat een 2400 al niet bekend om zijn zuinigheid, dus zal wel aardig dorstig zijn met automaat
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
gas erin!
al kost dan dan een zitplaats denk ik?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX 25 GTi Turbo 2
Dat zal misschien aan de grote van de tank liggen? Je kan ze natuurlijk in verschillende vormen en maten krijgen.
Niks voor jouw?
25trd schreef:Autofan schreef:
Gezien de huidige markt voor visa`s, misschien wat hoog geprijsd… Maar ik ken de auto niet! Misschien istie het wel waard, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen
Oké, dan ga ik binnenkort maar even in het Visa gedeelte een draadje opzoeken/starten waar ik op moet letten bij aanschaf van een Visa.
Voordat jullie gaan denken dat ik een Visa wil gaan kopen… Nee het is niet voor mezelf. 1 auto is wel genoeg voor mij.
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Arjan Verkade schreef:Dat zal misschien aan de grote van de tank liggen? Je kan ze natuurlijk in verschillende vormen en maten krijgen.
Niks voor jouw?
Ik zou de CX zo willen hebben inderdaad. Mja die komt dan in de plaats van de Berlingo, en dat is de auto van vrouwlief. Ten eerste zal ze de CX te groot vinden (Wendela moet maar eens met San praten) en er zit een automaat in. Dat vindt ze maar niks, hoe ik ook op haar inpraat. Ik krijg haar niet aan een automaat.
Vrouwen…
Patrick
- CX 25 GTi Turbo 2
Dat ze geen automaat wil is natuurlijk heel verstandig
Dat ze geen CX wil is natuurlijk niet te begrijpen
Succes ermee
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
hogervp schreef:(Wendela moet maar eens met San praten)
Wellicht moet Wendela eens een ‘hoe leer ik een cx echt waarderen’ instuif voor dames organiseren waar enkelen van ons hun vrouw/vriendin eens naartoe kunnen sturen….
Wellicht voor enkelen van jullie niet te begrijpen, maar ben bezig om deze bolide de mijne te maken…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
tilanus schreef:hogervp schreef:(Wendela moet maar eens met San praten)
Wellicht moet Wendela eens een ‘hoe leer ik een cx echt waarderen’ instuif voor dames organiseren waar enkelen van ons hun vrouw/vriendin eens naartoe kunnen sturen….
Strak plan Sjoerd heel strak! Karni en Sandra schrijven we meteen in.
Arjan, be jij er nog zo eentje die een automaat duf vindt? Dat is zo vorige eeuw!
Automaten zijn niet voor niets uitgevonden. Ik baal er van dat ik het met een handbak moet stellen.