Ik heb mooie dakdragers voor op de rails, maar helaas die passen niet op mijn voiture (zo’n C4 is toch een stuk breder dan een Passat). Wie weet welke dragers wel passen?
C4 Grand Picasso 2.0 HDi EB6V
Icare Paars
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Welkom Peter,
Gebruik eens de zoekfunctie van dit prachtige forum. Er is al het een en ander over geschreven. Goede kans dat een aantal van die onderwerpen nog in het ‘C4’ deel van het forum staan. Daar viel, tot voor een tijdje geleden, de (G)C4P ook nog onder.
Bijvoorbeeld hier
Veel leesplezier!
tilanus
De halfords dragers passen en de originele citroen dragers maar ja, die kosten wel een paar centen.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 268
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDi LB
Om je wat zoekwerk te besparen, als je dragers hebt van Mont Blanc dan kan je voor een paar tientjes nieuwe dragers kopen voor op de klemmen. Ze staat bij de Halfords niet in het boekje, maar als je de breedte neemt die op de Touran past moet het goed komen. Anders vragen of je even mag passen…
Misscien een rare vraag: als ik op de dakdragers fietsen zet, wordt het geheel dan niet te hoog voor bijv. tolpoortjes e.d.? Heeft daar iemand ervaring mee?
C4 Grand Picasso 2.0 HDi EB6V
Icare Paars
Tolpoortjes zal wel meevallen want je hebt niet snel de hoogte van een vrachtwagen of een camper te pakken maar de parkeergarage is wel even flink uitkijken
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Ik heb nog een linkje voor je die wellicht helpt
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=dakdragers+Citroen+C4+Picasso
Probeer maar eens[/url]
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
hbeck schreef:Tolpoortjes zal wel meevallen want je hebt niet snel de hoogte van een vrachtwagen of een camper te pakken maar de parkeergarage is wel even flink uitkijken
Vrachtwagens en campers hebben eigen tolpoortjes. Vaak hangen er boven de poortjes voor personenauto’s iets van kettingen o.i.d. die moeten voorkomen dat auto’s met bijvoorbeeld fietsen op het dak vast komen te zitten. Even opletten dus waar je heen rijdt.