Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
oudelut schreef:Wellicht voor enkelen van jullie niet te begrijpen, maar ben bezig om deze bolide de mijne te maken…
onbegrijpelijk inderdaad!
linken doet het niet, moet je eerst gergistreerd zijn. suc6 met stuiteren!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27888
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
hogervp schreef:Arjan, be jij er nog zo eentje die een automaat duf vindt? Dat is zo vorige eeuw!
Daarom rijdt ik ook een CX uit de vorige eeuw
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Arjan Verkade schreef:hogervp schreef:Arjan, be jij er nog zo eentje die een automaat duf vindt? Dat is zo vorige eeuw!
Daarom rijdt ik ook een CX uit de vorige eeuw
CX GTi dat wel een schoonmaak beurtje kan gebruiken. En nog wel wat meer denk ik zomaar.
Wel een fraaie kleur zeg, alleen die stropdas, wat is dat toch lelijk.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:onbegrijpelijk inderdaad!
linken doet het niet, moet je eerst gergistreerd zijn. suc6 met stuiteren!
Patrick
Hahaha! Ik heb de link even gefixed…
En ik vermoed dat er andere plaatjes tevoorschijn komen dan jij verwachtte?
Overigens: ook een automaat ja…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Da’s heel wat aars idd. Mooi man zo’n 100. Wanneer komt die naar hier?
Als alles goed is in januari…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Auto van het Jaar 1983 (de ronde Audi 100, cw-waarde 0,30)...
Citroen!
Yeps, deze is dan weliswaar van 1984, maar een kniesoor die daarop let?!
Met 2,2-liter 5-cilinder (138 pk) overigens…
Over Audi gesproken: De huidige C5 heeft ook wel wat weg van een A4 tegenwoordig.
(knuppel/hoenderhok modus on)
Wel een leuke bak hoor, zo’n 100!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
oudelut schreef:Yeps, deze is dan weliswaar van 1984, maar een kniesoor die daarop let?!
Met 2,2-liter 5-cilinder (138 pk) overigens…
Tja… met een 5cilinder volvo tdi en nu een 6cilinder bmw kan ik beamen dat dit mooi werk is. Wie ooit bedacht heeft dat auto’s 4 cilinder moeten zijn. Dit loopt zoveel mooier….
Wel vrij uniek trouwens een audi van ‘84 die niet roestbruin is…. duitse degelijkheid zeg maar…. zie mijn ‘88 320 toering maar….
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
GoodOldDiesel schreef:Wel vrij uniek trouwens een audi van ‘84 die niet roestbruin is…. duitse degelijkheid zeg maar…. zie mijn ‘88 320 toering maar….
Eén van de nieuwigheidjes waar Audi deze 100 mee introduceerde was de volledig verzinkte carrosserie, dus op zich staat dit model er meestal wel goed bij, hoor?!
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P