Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Stationair ofzo niet. Maar als je harder gaat klinkt ie anders ja, maar dat komt meer omdat er ten eerste hier en daar wat extra ventilatiemogelijkheden in mijn uitlaat zitten en ten tweede omdat ik geen luchtmeter meer heb, en een heel ander, veel luidruchtiger tuchfilter… je hoort nogal wat meer luchtverplaatsing zeg maar.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Uitlaat was al een tijdje zo toch?
Vind je de herrie van het luchtfilter wel prima of gaat daar nog wat aan gebeuren?
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Hmmm, luchtfilter… weet het nog niet…. ik denk dat ik dat eens herbeoordeel als ik weer een dichte uitlaat heb. Op zich is het niet storend tot dusverre. Als je 140-150 rijdt hoor je het wel constant… weet nog niet helemaal wat ik er van vind. Maar ja ik heb een A4’tje vol met klusjes… ik ben op zich nog wel van plan om het luchtfilter om te leggen naar het OEM aanzuigpunt… alleen er zit daar een irritante bocht waar ik nog even over na moet denken.
Al met al zijn er bij zo’n allereerste installatie heel wat ‘kleine’ dingen die je tegenkomt voordat het allemaal op de gewenste plek zit .e.d. Maar ja, dat maakt het ook leuk, een soort prototyping…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Duidelijk, het zelf nu ook nog geen prioriteit hebben..
Blijft beetje spelen passen en meten zo.
Groot speelgoed voor….
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
“The difference between men and boys is the price of their toys”
Zo gaat het gezegde geloof ik…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zo is het maar net.
Overigens zijn die Albert Einstein uitspraken in je onderschrift ook erg mooi
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ja ik ben een grote fan van goeie quotes… maar goed… het heeft niet zo veel met CX’en te maken. Alhoewel, zo’n CX kost wel wat, zeker als je er een VEMS in gaat proppen… dit projekt zit nu al wel tegen de 2000,- denk ik ex uren en het voorwerk voor de St. Marien Special.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ach je heb geen afschrijving, zat mensen betalen veel meer dan 2000 per jaar daaraan.
Ik zie nu ook eindelijk de SM in het rijtje, dat zal ook geen goedkoop projectje worden denk ik
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
sans-pareil schreef:Uhmmm een reactiestang… ja gut… dat ding tussen de bovenste draagarm en de stabilisatorstang…. die dingen die nog wel overal in de catalogus staan maar in de praktijk nergens te krijgen zijn…
Deze dus, daar links, rechtopstaand:
John schreef:No problem, I’ve got some interesting ideas already. Give me a month or so….
Totaal aantal Berichten: 347
Geregistreerd: 18-03-2004
- Ami 8 berline
- CX 20 Familiale
The difference between men and boys is the price of their toys
Was het niet size?
Maar vaak gaan size en price samen niet?
Interessant verhaal trouwens over VEMS enzo… Succes ermee!
Met amicale groet,
Ami 8 berline, 1977, Bleu Myosotis.
Ami 6 club berline, 1969, wit met rood dak
C5 2.2hdi berline
Kijk ook eens op: www.amivereniging.nl
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
@Wendela:
Die ja….
@Ami8:
Ik ken hem met price. Het wordt ook beweerd dat het een quote van Hugh Hefner is. Wellicht kunnen we het hem vragen…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 347
Geregistreerd: 18-03-2004
- Ami 8 berline
- CX 20 Familiale
Ik ken hem met price. Het wordt ook beweerd dat het een quote van Hugh Hefner is. Wellicht kunnen we het hem vragen…
Dan zou het zeker om “size” moeten gaan!
Met amicale groet,
Ami 8 berline, 1977, Bleu Myosotis.
Ami 6 club berline, 1969, wit met rood dak
C5 2.2hdi berline
Kijk ook eens op: www.amivereniging.nl
Reactiestang -> droplink
Verder erg leuk hobby project.
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ja, als iemand nog ergens nieuwe reactiestangen/droplinks tegenkomt hoor ik ‘t graag, die dingen zijn lastig te vinden.
Wat VEMS betreft. Ik kan ‘t zeker aanraden. het is wel even een klusje om in te bouwen, maar aan de andere kant, het ruimt ook lekker op in het motorruim. Het enige echt flinke probleem wat ik ben tegengekomen is het aan de gang krijgen van de primary trigger, maar ik heb nu een mooie error-free setup, en nu dat ik weet hoe dat op te lossen stelt het eigenlijk niks voor, maar er is wel 60-80 uur ingegaan om daar achter te komen.
Maar goed, nog even wat probleempjes afwerken, ik heb binnenkort een afspraak voor de rollerbank.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
en je verbruik? hoe is dat nu?
CX GTi Turbo 2 - All Black