Wel grappig die foto. Je ziet hoe de tijden veranderd zijn. De huidige generatie Ajacieden heeft een iets duurdere smaak.
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé
Hallo mede BX-ers!
ik heb de GTi 4WD weer uit de mottenballen gehaald, samen met een vriend flink wat zaterdagen gesleuteld (oa aan cilinderkop), leuke parts opgesnuffeld (zoals Sebring uitlaatsierstuk, gele koplampjes en citroen stickertjes + ventieldopjes op de OZ’s) en we gaan weer een wintertje BX-en!
Misschien tot op een meet, of ergens op de snelweg.
Ciao
Cooper
Mooie BX!
Kun je er een topic over beginnen en nog meer plaatjes/specs van plaatsen?
Erg fraaie bak! Hoe kom je trouwens aan die Citroen ventieldopjes, gewoon bij de dealer? Alleen effe één kleine opmerking: als ik naar je banden kijk, lijken dit toch een soort semislicks aan het worden te zijn en ook al is het een 4WD, hoe kom je daar de winter mee door?
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Mooie BX zeg!
@ bearwil, ik zie winterbanden
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Strakke bak
En die gele reflectoren vind ik echt goed staan op een zwarte auto
@Cooper;
Is dit toevallig die 4x4 die in de CitroExpert heeft gestaan? : (nummer 2 van 1998)
Dat was ook een zwarte 4x4 met 16V omhulsel.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
die is mooi
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
mooie bak zeg. gave velgjes!
bedankt voor de leuke reacties!
@BasisBIX het is idd de BX uit citroexpert. Ik heb em volgens mij in 2003 van de persoon die er mee in citroexpert heeft gestaan gekocht.
@bearwil, de ventieldopjes heb ik uit griekenland meegenomen, zat in een setje met sleutelhanger. Volgens mij op Kreta.
Ciao
Cooper
die ventieldopjes hebben ook tijdje op marktplaats gestaan. voor allerlei automerken.
Ik ga meteen op marktplaats zoeken, want het ziet er wel erg goed uit!
Ja idd die ventieldopjes staan wel goed. Verder is die bestickering van de velgen ook heel mooi! Als je van een afstand kijkt komt dat oranje mooi over volgens mij.
@Bearwill: Als je ze gevonden hebt kun je dan een linkje plaatsen? Ik zal ook wel even gaan kijken of ik ze kan vinden.
Op marktplaats stonden ze niet meer, dus heb ik maar even op ebay gezocht naar ‘valve caps citroen’ en daar worden ze bij bosjes aangeboden in alle prijsklassen, met of zonder sleutelhanger. Je kunt dus kiezen.
Misschien was het net iets te donker toen ik de foto maakte.
Totaal aantal Berichten: 714
- C5 2.0 Break Exclusive
Mooi als schilderij (2.30m x 1.75m) boven de bank
Se concentrer sur l’essentiel