Helemaal eens, kan en mag geen enkele discussie zijn.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Vind ik ook, mijn vader zijn stoelen in zijn E zien er nog als nieuw uit.
Geen slijtplekken op de stof en zeker geen wanden die afgebroken zijn.
Hij heeft intussen ver over de 200.000 km.
Ik heb na 1 jaar en 30.000 km nog nergens last van bij men picasso, mss omdat het de exclusive stoelen zijn? En deze anders zijn van constructie?
In ieder geval zijn mijn stoelen een waar genot om op, of beter in, te zitten.
Je kan ze zo in je salon plaatsen, zacht(mocht nog iets zachter), veel steun, kortom zeer aangenaam.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Ik heb ook geen problemen en als ik ze had dan hoop ik dat mijn dealer mij niet gaat vertellen dat ik te vaak in en uitstap.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
hbeck schreef:Ik heb ook geen problemen en als ik ze had dan hoop ik dat mijn dealer mij niet gaat vertellen dat ik te vaak in en uitstap.
Die uitleg slaat nergens op, tenzij je postbode bent ofzo. Dan zou ik er nog kunnen inkomen. Maar dan nog.
Maar ik verschiet nergens meer van, want welke zaken ik allemaal al heb mogen horen ivm men resonantie. Zowel van oorzaken als oplossingen zijn om door de grond te zakken van schaamte.
- rij dan 110 ipv 120
- het is normaal, de andere auto’s doen het toevallig gewoon niet
- u oren vangen bepaalde tonen op die voor anderen niet hoorbaar zijn
- ...
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
hihi, noem er nog eens een paar. Ik denk altijd dat ik de enige ben die die onzin moet aanhoren.
Doe me een lol en vertel er nog een paar, voel ik me een stuk rusitger door
Er schieten me niet direct andere te binnen.
Maar ik heb al vaak diepe rimpels op men voorhoofd gehad van hun uitleg.
Ik ga morgen eens naar citroen bellen, ik heb spijtig genoeg geen tijd om langs te gaan.
Maar eens men examens achter de rug zijn ga ik er nog eens werk van maken.
Ik zal dan wel enkele nieuwe “uitlegjes” kunnen plaatsen
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Ik zit erop te wachten, ga ik proberen ze eens een keer voor te zijn door ze te vragen “Het is toch zo dat alle auto’s last van resonanties hebben, wat een geluk dat ik ze niet heb” Misschien wel een leuke nieuwe topic met de naam “hoeveel onzin verkoopt jouw citroen dealer jou ?”
Lijkt me geinig
Totaal aantal Berichten: 339
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDI 110 FAP Dynamic
- C3 SX 1.4 HDI
Re: kwaliteit van de zetels xsara picasso
johan20 schreef:zijn er nog mensen die te klagen hebben over de zetels van hun wagen,bij mij is de bestuurders zetel aan de linker kant helemaal vervormd aan de binnenkant,ook is de lendensteun reeds moeten vervangen worden en dit bij nog geen 50.000 Km.Iemand met dezelfde ervaring?
Groeten
Vandaag heeft mijn lendensteun het terug begeven.Proficiat Citroen!