Een adresje om te vermijden.
Eerst kan meneer niet komen omdat ie aant eten is (hoezo de klant is koning?),vervolgens komt ie na de lunch niet opdagen hangt een brief op de poort: “ben in de buurt”,valt je toch niks meer in,zelf bij DE WITTE HAL van Horn indertijd nog nooit zo schofterig behandeld.
Heeft opneningstijden met tijden dat ie gewoon dicht is dus.
Open en dicht haalt ie doorelkaar,mogelijk dus links en rechts en goed en slecht ook…
Weert ”de poort van Limburg” de gesloten poort van Limburg
Kan slotje op.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
In de optie tekst zie ik 4 dingen die niet op een zx zitten, electr spiegels (is er altijd 1) hoogte verstelbare stoel (heeft een avantage niet) bekerhouders?
Ik snap niet dat hier nog steeds mensen intrappen.
Particulier staan er tientallen 1995 en 1996 zx op internet voor tussen 400 en 800 euro
C3 Pluriel 2003
Ja el. spiegel is alleen de rechtse,over de startonderbreking was ie vaag (op foto niet te zien) en begon over de CV die het niet goed deed (batterij natuurlijk ),dus aan de telefoon was het al niet van harte…
V.w.b. die opties dat had ik al door dat het iets minder was dan wat daar staat,je geeft mensen gelijk de kans om te onderhandelen,niet slim wel dom.
Mijn ZX gaat zijn APK krijgen (205.000km) en kijk ik nog paar maanden de kat uit de boom tot ik iets tegen kom,waar men wel gewoon open doet
Als ie gewoon open had gedaan had ik hem waarschijnlijk wel gekocht…voor €800 neem je hem mee.
Ben dan maar ff APK gaan doen op mijn ZX (afkeur zie ),moet ik nog ff mee door.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?