Mechuccio schreef:Moet haast wel, als de klap zo groot geweest zou zijn dat er subframes of draagarmen kromgeduwd waren dan zou die velg er ook heel anders uit zien.
Wat doet ie precies tijdens het rijden? trekt ie naar 1 kant? dan zou dat idd zeer waarschijnlijk de stuurstangetje kunnen zijn. ding kost 2 tientjes nieuw en daarna moet je alleen even je auto uitlijnen.
En Knackor die mijn oude Chic heeft gekocht gaat hem slopen, daar kun je alvast wat knap plaatwerk vandaan halen.
Opzich spoort ie nog aardig moet ik zeggen, hij stuurt alleen een stuk zwaarder naar een kant, ik geloof naar rechts, kan dit een stuurstang zijn?
En knackor heb ik al even contact mee gehad, het ziet er wel naar uit (gezien ook alle berichten hier) dat ik dr ga oplappen. Alle tips en tricks zijn welkom!
Kan ik overigens dat stuk plaatwerk dat achter zit niet gewoon vervangen, of is dat een lastige klus?
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
MaartenH schreef:Al geprobeerd de deuken vanuit de wielkast terug te duwen?
Nope, er gebeurd even helemaal niks voordat het schadebedrag is vastgesteld. Maar wel het proberen waard idd! Als ik er bij kom, die wielen paste er al amper onder
Auto’s:
Michielio schreef:Nope, er gebeurd even helemaal niks voordat het schadebedrag is vastgesteld
Maar je hebt al wel de deuren vervangen?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
BasisBIX schreef:Michielio schreef:Nope, er gebeurd even helemaal niks voordat het schadebedrag is vastgesteld
De deuren zijn toch niet vervangen lijkt er wel op maar dat was niet zo.
BasisBIX schreef:Michielio schreef:Nope, er gebeurd even helemaal niks voordat het schadebedrag is vastgesteld
Ehm nee…
Maar toch fijn hoor dat je me inschat als een 1 of andere kip zonder kop die eerst zn deuren vervangt en dan zegt dat ie niks aan de auto doet zonder dat het schadebedrag is vastgesteld..
Auto’s:
Michielio schreef:BasisBIX schreef:Michielio schreef:Nope, er gebeurd even helemaal niks voordat het schadebedrag is vastgesteld
Ehm nee…
Maar toch fijn hoor dat je me inschat als een 1 of andere kip zonder kop die eerst zn deuren vervangt en dan zegt dat ie niks aan de auto doet zonder dat het schadebedrag is vastgesteld..
Dan vind ik het wel een onbegrijpelijke schade
Er was toch aan andere auto langs de zijkant van je auto geschaafd?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
BasisBIX schreef:
Tja, ik kan er ook niks anders van maken…
BasisBIX schreef:
Nope, hij raakte mij eerst linksvoor, daarna linksachter, zie ook eerdere posts dit topic, daar staat precies hoe het ging!
Auto’s:
hoe was je verzekerd? en is je auto getaxeerd geweest?
officieel vastgestelde schade zou id d wel in de papieren lopen. ik denk zelf dat dit 3500/4000 euro schade is.
scherm la vervangen(gelast), scherm lv vervangen, eea op de richtbank richten, deuren vervangen, spuiten en overbouwen .zijn de B/ en C stijl en de dorpel niet ontzet?
laten we in het vervolg een nette strakke BX gewoon taxeren. kan komend jaar wsch via de BX club mits je daar lid van bent.
de citroen-liefhebber
is wsch een meeting om taxaties te laten doen in mei onder voorbehoud(alleen voor clubleden)
de citroen-liefhebber
Michielio schreef:BasisBIX schreef:Michielio schreef:Nope, er gebeurd even helemaal niks voordat het schadebedrag is vastgesteld
Ehm nee…
Ja, daar hebben we uitgebreid PB-verkeer over gehad. “Wat is dat voor een vent” etc….
Ich bin ein Breaker
Michielio schreef:BasisBIX schreef:
Tja, ik kan er ook niks anders van maken…
BasisBIX schreef:
Nope, hij raakte mij eerst linksvoor, daarna linksachter, zie ook eerdere posts dit topic, daar staat precies hoe het ging!
Die deuren zijn toch van kunststof? Kan het niet zijn dat die ploef weer teruggeschoten zijn in de oorspronkelijke vorm?
Overigens zijn mijn voor- en achterdeuren niet van hetzelfde materiaal. Bij de ene hoor ik bij kloppen een doffe tik bij de andere een echte metaal klong.
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
Die zijn echt altijd allemaal van ijzer. Misschien zijn ze dik geplamuurd, bijv. door een schade, of is de antidreunplaat er vanaf gevallen.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Die zijn echt altijd allemaal van ijzer. Misschien zijn ze dik geplamuurd, bijv. door een schade, of is de antidreunplaat er vanaf gevallen.
hhm toch maar weer ff geklopt net. De voordeuren klinken net als de voor en achterschermen: dof; de achterdeuren een heel overtuigend klong.
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
Ik hoor metaal knarsen als ik de deur open en dicht doe
Auto’s:
Michielio schreef:Ik hoor metaal knarsen als ik de deur open en dicht doe
Kunststof scharnieren zouden geweldig zijn ! vooral in een vorstperiode.