1 van de 2
 1 2 Volgende > 

DS kijken?
rf
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 712

- Overig Panhard Dyna Alu
Gepost: 01 januari 2009 05:00 PM

Eerst de allerbeste (Citroen) wensen.

Dan: Ik speel met de gedachte om zaterdag as. naar deze DS te gaan kijken. Kent iemand deze voiture? Volgens mij stond de auto een paar maanden geleden nog op Marktplaats, maar weet ‘t niet zeker.

http://www.hofman.nl

Ik heb al gebeld. Er zit een klein scheurtje in de bestuurdersstoel en achterbank. Verder is de auto volgens de garage okee. Beetje onduidelijk over de apk. 10-2010, verderop 7-2010.

Groeten,
Ruud.

Dyna Z1: Tout alu.

Profiel  

Dirkman
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 963

Gepost: 01 januari 2009 05:11 PM
  [ # 1 ]

Hoi,
Ik ben weleens in Leek ze hebben leuke dingen voor leuke Prijzen en Frans is niet hun specialiteit.

Ik weet niet hoe bekend je bent met roestkevers rond de Dames. Maar dat moet je terplekke vast gaan stellen: Buitendrorpels, bodem, kofferbak. Dat komt op de foto;s niet uit. Ik zie wel linker dakrand iets vreemds, een lichte rand. Dat is niet origineel. Ook lijkt de linker deurrubber onder wat los te laten.
als t chassis hard is dan kan de prijs en kwaliteit ok zijn: een slordige blije DSpecial. Maar motor en chassis maken t plaatje pas af,

iemand meenemen kan nooit kwaad.

D.

.komma

Profiel  

GW-tje
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1659

- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Gepost: 01 januari 2009 05:21 PM
  [ # 2 ]

Het zal de trouvaille van het jaar zijn als die scheurtjes in de bekleding het enige is wat eraan mankeert!

Zo op de foto’s te zien zijn er ook wat verschillende kleuren groen….