BX middendemper vragen
robrob
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 247

- BX Biarritz
Gepost: 01 januari 2009 11:38 PM

hi,

naast de aandrijfas-sok (zie ander draadje) moet ik ook de middendemper vervangen.

- welk merk raden jullie mij aan? Ik las wat over verschillen in kwaliteit tussen bosal en walker.
- wat kost zoiets?

iemand een mooi adres in omgeving van Enschede waar ik zoiets kan halen? Brezan?

thanks.

nu: BX TGi Biarritz K6
ex: BX Chic

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 02 januari 2009 02:38 AM
  [ # 1 ]

De laatste echte Walker-middendemper die ik via de garage besteld had was bestickerd met BOSAL.

Walker is wel het “echte” spul, maar wat BOSAL levert kan dus net zo goed Walker zijn. Niet duidelijk, wel waar…

Ich bin ein Breaker

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 02 januari 2009 12:45 PM
  [ # 2 ]

Gewoon bij de Brezan halen.

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11791

- Xantia TD SX
Gepost: 02 januari 2009 01:00 PM
  [ # 3 ]

Ter illustratie: een kameraad van mij ging speciaal naar de dealer om een originele Opel voorpijp voor zijn Vectra.

Stond er overal Bosal op gestempeld… Had-ie ‘m beter bij de Brezan kunnen halen: zelfde ding, halve prijs Rolling Eyes.

Ik heb vandeweek net een gehaald en was ongeveer 5 tientjes kwijt, inclusief klemmen en ophangrubber.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook