Allereerst de beste wensen aan iedereen.
De onderdelen druppelen langzaam binnen en zolang ik nog niet alles heb is de auto uiteraard nog niet klaar.
Wat komt er nu binnen
- ander zijscherm
- andere moterkap
Wat heb ik al?
- bumper (zoek er nog 1 dus wie helpt me?)
- morrettes
Wat moet nog?
- front
- bumperbalk
Iemand enig idee of ik iets vergeet? Volgens mij heb ik nu toch bijna alles? Hoe dan ook het herstel duurt toch wat langer dan gedacht had maar ik hoop eind deze maand dat ik er weer gewoon mee kan rijden.
Groet een ongeduldige Henk
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Moet ik even bij de Chic kijken hoe het front en de bumperbalk zijn of zoek je nieuw spul?
Eveneens ben ik tevens ook.
Moet ik even bij de Chic kijken hoe het front en de bumperbalk zijn of zoek je nieuw spul?
Dat maakt ‘m niet uit, zolang ie maar de prijs van nieuwe onderdelen mag betalen… ff op service.citroen.com opzoeken dus
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
idd koop een echte auto
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Autofan schreef:Volgens mij is het namelijk zo dat als een chassisnummer onleesbaar is. Dat het dan onder toeziend oog van iemand van de RDW mag worden overgeslagen voor de APK zodat het weer leesbaar is.
Dat was eens… heel lang geleden… Nu moet je met de wagen naar de RDW en dan zetten hun het er voor je in met een laser. (geloof ik)
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
patje74 schreef:
Dat was eens… heel lang geleden… Nu moet je met de wagen naar de RDW en dan zetten hun het er voor je in met een laser. (geloof ik)
Inderdaad. Je moet met duidelijke bewijzen naar de RDW en dan maken zij er een nieuw chassisnummer in. Met aan het begin en eind van het nummer, waar bij de Citroën chevrons staan, de tekst ‘rdw’.
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:Moet ik even bij de Chic kijken hoe het front en de bumperbalk zijn of zoek je nieuw spul?
Kijk dat klinkt intressant. Het front wil ik uiteraard nieuw. Dus die hoef ik niet. De bumperbalk is helaas niet meer nieuw te krijgen dan als je die zou kunnen leveren zou geweldig zijn. Ik hoor het graag van je.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
BX19TZI schreef:Het front wil ik uiteraard nieuw.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Heb nog een in haast perfecte staat compleet front liggen(radiatorbalk, koplamphouders, bumperbalk enz…
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
BX19TZI schreef:Allereerst de beste wensen aan iedereen.
De onderdelen druppelen langzaam binnen en zolang ik nog niet alles heb is de auto uiteraard nog niet klaar.
Wat komt er nu binnen
- ander zijscherm
- andere motorkapWat heb ik al?
- bumper (zoek er nog 1 dus wie helpt me?)
- morrettesWat moet nog?
- front
- bumperbalkIemand enig idee of ik iets vergeet? Volgens mij heb ik nu toch bijna alles? Hoe dan ook het herstel duurt toch wat langer dan gedacht had maar ik hoop eind deze maand dat ik er weer gewoon mee kan rijden.
Groet een ongeduldige Henk
@ poekoek bedankt!! Ik heb de spullen gekocht en het herstel kan dan na zaterdag eindelijk beginnen.
Ik kan alleen maar zeggen. Ow ow wat is die mooi!!!! Echt wat een wagen. Ge-wel-dig!!
De korte to do list voor apk-
Ruitenwisser voor weer monteren (was geen bx @ de sloop dus wie bied aan zijn progress kke of 1400 kke te slopen. Ik heb er wel belang bij.
- mistlampen monteren
- orginele velgen weer monteren (zo’n setje wat er nu opzit is wel handig voor het beunwerk)
Dan gata die voor een verse apk.
Dan kan de d-riem vervangen worden en een koppeling gedaan worden. Daarna een grote beurt en dan is de wagen helemaal strak.
Maar geniet eerst maar eens van de huidige foto’s. Het is namelijk werkelijk waar een plaatje.
De felbegeerde c-stijl speakers.
Wat een plaatje is het zeg ongeloofelijk.
@ BXbandit: Ik zal je de foto’s op ware grote opsturen. Echt top werk van mijn autobedrijf. Wat eeen helden!
Ah altijd leuk om te zien dat deze ex van mij weer rechtgetrokken is.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Die ziet er weer super uit zeg! Inderdaad erg goed gedaan. Ga je de originele velgen er weer onder zetten, of worden het andere?
Hee, een grijze. Die kende ik nog niet Willem!