Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Evan schreef:dan houd je dus niks over want origineel is alleen dat wat volgens fabrieksmontage speciaal op die auto gemonteerd is geweest….
Als je hiermee banden en uitlaten enz. bedoelt vind ik dat wel heel wat anders dan dat men een GSA motor met 5 bak in een GS uit 1970 monteerd.
er is wat dat aangaande geen waardeoordeel aan de verschillende delen toegekend.
overigens geeft het rijden van een GS met modernere techniek wat mij betreft wel een toevoeging aan het geheel maar dat terzijde.
wat is dan de toegevoegde waarde van het alsmaar aanstippen dat dit en dat niet origineel is aan al die auto’s die hier op het forum voorbijkomen?
CX GTi Turbo 2 - All Black
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Evan schreef:
wat is dan de toegevoegde waarde van het alsmaar aanstippen dat dit en dat niet origineel is aan al die auto’s die hier op het forum voorbijkomen?
Is geen toegevoegde waarde , zoals ik al zei zie ik het graag orgineel. Als een ander daar anders over denkt vind ik het prima. Tevens zeg ik het alleen , ik bekritiseer het nooit.
En ik heb het helemaal niet aangetipt , ee ander begon er over.
Maar laten we even on topic blijven over deze leuke GS die naar een erg fijn GS klimaat is verhuisd.
Totaal aantal Berichten: 425
Geregistreerd: 13-12-2005
- GS/GSA X3
- Overig Mercedes benz E220CDI Kombi Avantgarde
Ik was dat, maar dat is puur een observatie. Ik geef er geen waarde oordeel over. Ben je originaliteitsfreak, vind ik prima, ben je dat niet vind ik ook prima
Ik kan het alleen niet laten, dit soort dingen op te merken. Ik kijk gewoon op die manier naar auto’s.
Met vriendelijke groet,
Mattijs http://www.citroen-gs.nl
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
DIEHARD schreef:
Ik kan het alleen niet laten, dit soort dingen op te merken. Ik kijk gewoon op die manier naar auto’s.
Ik dus ook.
Kijk , als er niet anders meer mogelijk is kun je iets niet orgineels op een GS/A zetten maar aangezien bijna alles nog te verkrijgen is hoeft het dus niet.
Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
ok ontopic maar weer.
Met de verscheping van de GS kreeg ik ook het verzoek een extra versnellingsbak mee te sturen. Er was namelijk een Pallas die niet helemaal lekker meekwam met het amerikaanse snelweg verkeer. Dat zou dan te maken hebben met de eindoverbrenging verhouding.
Je mag echter geen losse zooi mee sturen in de auto, behalve een krik verbandtrommel en andere noodzakelijkheden. Uiteindelijk was er een deal met de schipper dat het wel mocht als het geheel in een houten kist werd gestopt, en extra charge uiteraard.
Hij had al eens een GSA uit Frankrijk laten komen, waar de fransoos had toegezegd een extra blok mee te sturen, in een kist. In de haven bleek het blok echter los in de auto te zijn gelegd, dus dat ging meteen naar de oudijzerboer.
Hier wat foto’s van de bak conversie van de Pallas. (niet de oude van mij dus)
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Ze hadden onder die Pallas beter meteen een 5-bak kunnen hangen!
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
Zo, kreeg weer een mailtje uit Californie. De GS bevalt nog steeds, en er wordt aan het plaatwerk gewerkt. Het begint er weer goed uit te zien. En toch mooi he, die Belgie sticker op de klep…
Dat zijn goede berichten!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)