2 van de 2
 < Vorige 1 2

Hoe nu verder?
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 27 december 2008 01:55 PM
  [ # 16 ]

Moeilijk om een oordeel te geven over deze zaak.
Het is mij niet duidelijk of de auto’s nu zijn verkocht met garantie of niet.
Die info lijkt me cruciaal om er iets over te kunnen zeggen.
Het lijkt erop dat er geen garantie op de auto’s zat.
Tja, dan is het een eigen keuze of je op die voorwaarde daar wat gaat kopen of niet vind ik. De prijs van de auto’s zal daar dan ook naar zijn geweest.

Jeroen

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 27 december 2008 07:13 PM
  [ # 17 ]

Het is en blijft gissen. Feit is wel als je vooraan in het dorp valt met je fiets dan ben je achterin het dorp overreden door een vrachtwagen en per ongeluk in werking staande maaidorser van boer harmsen…

Nogmaals wat ik eerder al probeerde te zeggen is dat een gerenomeerd bedrijf, welk al jaren bestaat het niet kan doen met rotzooi verkopen…

Voor een ieder blijft het een eenzijdig verhaal… Oude auto’s hebben eenmaal kuren. Dat is een risico die je neemt. Ik heb er veel gekocht en gezien, maar menig een had wel in afzienbare tijd onderhoud nodig.

Meestal word een auto niet voor niets ingeruild… Onderhoud vind ik ook geen probleem, die schrijf ik per km weer af. Bovendien weet ik dan ook dat het gelijk goed is voor een tijd

Bovendien; negatieve energie creeert ook problemen. Als je op voorhand al negatief over alles denkt dan zal het ook negatief uitvallen…

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

JHV
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 65

Gepost: 03 januari 2009 04:52 PM
  [ # 18 ]

Hoe gaat het nu verder?
of hoe gaat het nu?
Johan

ex C5 HDIF break automaat exclusief
ex-C5 break 110pk automatic difference 2
ex Xantia 2.1TD break

Profiel  

cornelus079
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 190

- (Grand) C4 Picasso 1.6 THP 165 aut exlusief
Gepost: 03 januari 2009 10:49 PM
  [ # 19 ]

Hallo fonzie, lees je verhaal nu pas aangezien ik normaal naar een andere C kijk.
Ja een berengroot probleem.
Heb je wel eens gehoord van de wetgeving op de consumentenbescherming in boek 7 van het burgerlijk wetboek. Dat geld ook nog voor tweede handproducten gekocht bij een handelaar. ( ook auto’s) Heb je een rechtsbijstandsverzekering?? dan zou ik die ff inschakelen en vragen wat die kunnen betekenen. Die € 750,00 is echt van de zotte.
Succes,
Gerard.

Met citroen zoef je over de wereld

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook