Daar durf ik geen geld op te zetten.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
patje74 schreef:BX19TZI schreef:patje74 schreef:Niet dood maar ziek dus.
Eerder doodziek
Ja, voor mij, voor jou, maar niet voor Henk!
In ben Henk idd. Maar maakt niet uit hoor.
Het is gewoon wel ontzettend gruwelijk wat ik toch allemaal moet doorstaan met dat hoerending. Ik zeg vergeet dit zinkende schip en hup naar de tzd. Erge is wel dat ik nu iemand mijn 16v moet uitlenen… Dat lag niet echt in de planning.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Ik zeg vergeet dit zinkende schip en hup naar de tzd
Als je maar vaak genoeg van zinkend schip naar zinkend schip springt kom je uiteindelijk misschien wel aan de wal… of misschien aan de grond
woutersmits schreef:Volgens mij had ruben het goede antwoord, die mag hem dus (weer) hebben!
Sorry ik was eerder
Maareh, ff een normale handbak eronder knallen kan toch niet zo moeilijk zijn, en ik geloof dat er op citromarkt net 2 Gti’tjes met automaat worden aangeboden. Anders wil ik ‘m evt. wel overnemen want een Gti met LPG klinkt mij niet slecht in de oren met 30.000 km per jaar.
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)

Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Ik heb nog een bak van een 205 1.6 GTI liggen…. 5 tientjes mag je hem demonteren (zit nog aan blok vast) en ophalen
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Totaal aantal Berichten: 714
- C5 2.0 Break Exclusive
Mighel schreef:Maareh, ff een normale handbak eronder knallen kan toch niet zo moeilijk zijn..
Slik.. Dat is behoorlijk wat werk.. Moet je met haar daarvoor niet opnieuw naar RDW?
Se concentrer sur l’essentiel
Goed ik ga er nu even heen met een andere auto. Even alles iets rustiger bekijken bij daglicht. Maargoed wat ik gister dus zag wat dat de selecteur gewoon netjes alle standen kiest en de hendel van de bak gaat keurig heen en weer. Maar in werkelijkheid gebeurd er dus niets…. Ik zeg het wordt zometeen weer vervolgd.
Maar echt zelfs na 1 nacht slapen ben ik het hok nog steeds gruwelijk zat. Gewoonweg het hele blok is helemaal strak nu. Daar zit dus uiteraard ook nieuwe d-riem bij e.d. En altijd gebeurd er weer iets waardoor ik zwaar op de preof gesteld word.
De bx liefde is zwaar bekoeld.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Succes, ik hoop dat het een kleinigheid is wat je over het hoofd heb gezien!
Mighel schreef:woutersmits schreef:Volgens mij had ruben het goede antwoord, die mag hem dus (weer) hebben!
Sorry ik was eerder
![]()
Maareh, ff een normale handbak eronder knallen kan toch niet zo moeilijk zijn, en ik geloof dat er op citromarkt net 2 Gti’tjes met automaat worden aangeboden. Anders wil ik ‘m evt. wel overnemen want een Gti met LPG klinkt mij niet slecht in de oren met 30.000 km per jaar.
Henk, DOEN!
Meeneemplaat afgescheurd?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Geen gekke gedachte daar het al meermaals bij deze auto gebeurt is.
Echter zou je aan het geluid wel merken dat er iets serieus mis is!
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Archi schreef:Mighel schreef:Maareh, ff een normale handbak eronder knallen kan toch niet zo moeilijk zijn..
Slik.. Dat is behoorlijk wat werk.. Moet je met haar daarvoor niet opnieuw naar RDW?
Tis een klusje, maar je hoeft er niet voor naar de RDW, die doen niets met aandrijving.
@Willem, succes dan maar wer he ik hoop dat het goedkomt!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Totaal aantal Berichten: 5492
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Das balen voor je!
Je kunt hem altijd in onderdelen verkopen. Vuld de spaarpot weer een beetje aan!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Goed ben bij het hok geweest. Het kreng wil wel weer starten iig. Verder weinig bijzonders te melden. Bak doet idd helemaal niets meer. Goed ik laat de garage morgen de auto ophalen en ik wens ze veel succes. Ik wil hem gewoon fatsoenlijk rijdend terug. Dat deed die nu eindelijk om vervolgens na dik 10 km gewoon kapot te gaan. Ik heb verder ook niets gehoord toen die er mee ophield. Hij ging gewoon in neutraal en dat was het. Verder niets. Dus als je een idee hebt wat er aan de hand is hoor ik het graag.
SLOOP DAT HOK