That would be een stapje voor op de 4-slag diesels.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Peter L schreef:
Je kan wel het differentieel omdraaien.
Peter
zal ook wel niet het gemakkelijkste zijn zeker?
Totaal aantal Berichten: 43271
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Peter L schreef:Je kan wel het differentieel omdraaien.
Peter
Dat kan alleen bij een gs/gsa, niet bij een ds of bv sm.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-03-2004
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
PrutsyLJ schreef:Jah, dus stop nou maar over die brommers, want voor grote vermogens is 2 slag gewoon de standaard.
Peter L schreef:Een viertaktmotor kan uiteraard niet andersom draaien.
Je kan wel het differentieel omdraaien.Dat kan zeker wel. Maar in het geval van een benzinemotor komt er wel iets meer bij kijken dan bij een grote diesel
Dat kan zeker niet !!!!!!!!!!!!
Je zit met je nokkenas en ook met je distributieriem aan 1 draairichting vast, je zou wel heel veel moeten verbouwen.
Motoren die met de dist.riem ook een waterpomp, balans-assen of oliepomp aandrijft is dit echt niet mogelijk.
De zuigers hebben meestal ook een specifieke vorm, [verbrandingskamer in de zuiger] zodat die maar voor 1 draairichting geschikt is.
Ik zeg nee, het kan niet,