Het viel mij vandaag opeens op…......................is de sigarettenaansteker van de dame niet verlicht?
Of alleen bij mij niet?
Citroën Grand C4 Picasso 2.0 EB6V Ambiance ....LPG Icare…bluetooth geleverd 4 Juli 2008.
inmiddels al weer 180000km gereden.
02-06-2008 geproduceerd in Spanje de dame gaat terug naar de leasemaatschappij, en wij gaan verder in een Volkswagen
Ondanks het feit dat ik een redelijk straffe roker ben is me dat nooit opgevallen. Ik zal morgen eens kijken, ik weet de aansteker altijd blindelings te vinden, dat is iets anders als de asbak. Die is wat lastiger te vinden en het gevolg is dat mijn auto eigenlijk één grote asbak is geworden.
Morgen hoor je van mij of die verlicht is.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Citroën Grand C4 Picasso 2.0 EB6V Ambiance ....LPG Icare…bluetooth geleverd 4 Juli 2008.
02-06-2008 geproduceerd in Spanje de dame gaat terug naar de leasemaatschappij, en wij gaan verder in een Volkswagen
Hansdj, bij mij ook niet verlicht. Dus geen exemplarische fout
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Thanxs
Het viel mij gister ook pas op…....dus een gemis is het niet
Het was mij ook niet eerder opgevallen !