Totaal aantal Berichten: 333
Geregistreerd: 16-08-2006
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Bij mijn dealer kostte het niets. Geen lampje en geen arbeidsloon. Da’s pas service.
lease auto ?
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 333
Geregistreerd: 16-08-2006
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Nee, helemaal zelf betaald.
Die van mij is wel een lease auto maar die betaal ik ook helemaal zelf (sorry, off topic). Ik denk dat je je handjes mag dichtknijpen met zo’n dealer maar als mijn auto helemaal fris uit de showroom komt vervangen ze hem ook echt wel onder garantie.
Misschine vind je dealer jou wel aardig
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
hbeck schreef:Konid, laten we die discussie niet aangaan. Mijn vrouw is gek op haar auto en ik niet, zij vindt mijn auto ook maar zo zo. Het gaat niet om het embleem maar om de beleving van autodealers met hun klanten. Die van mijn vrouw dtooet dat helemaal goed of het nu een kloten auto is of niet, daar gaat het niet om.
Volledig mee eens, ik heb het ook niet over de mercedes van men vader maar over de service die hij krijgt.
Al is dat garagegebonden en niet merkgebonden, want ik heb al veel andere dingen gehoord over de zogenaamde “service” bij mercedes.
Bij men vader zen dealer werkt het wel zoals het moet.
Mijn dealer is steeds een grotere ontgoocheling.
Maar geloof mij het is niet makkelijk om een goede dealer te vinden, en eer je het weet is het meestal te laat.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Trouwens ivm die Jeep.
Iedereen kiest wat hij wil, de ene wil stuiteren en heeft een hekel aan zweven. (onvoldoende weggevoel noemt men dat dan), die mensen nemen hun een audi, bmw, of vw
De andere willen comfort en die kiezen een citroen, renault, peugeot of mercedes.
Voor iedereen is er iets dat hem aanstaat.
Ik heb op 18 jaar voor een C4P gekozen, en mijn argumenten waren:
- veiligheid
- ruimte (ik fiets graag en vaak)
- erg aangenaam interieur (voor mijn gevoel)
- comfort van ophanging, stoelen,...
- en de stilte binnenin (was toch de bedoeling)
En ik ken niet veel mensen die dezelfde keuze gemaakt hebben.
In de parking van de universiteit staat het vol A3tjes, 1 series, golfjes, 207’s,...
Er zijn echter maar 2 studenten met een C4P, en verder zie je nog enkele RAV4’s van toyota, hyundai tuscon en van die dingen, maar it gaat ook meestal om 2-3 exemplaren.
Maar ik ben dus niet alleen, en 1 van men beste vrienden rijdt nu ook een C4P. Zijn vader is een echte citroen freak, dus het moest citroen zijn. Eerst had hij een C4, iemand is tegen hem gereden en nadien heeft hij hem dus ook een C4P genomen. Wel maar een 1.6hdi, maar wel full-option (yellowstone, xenon, navidrive,...)
Dus ook bij de jonge bestuurders is er differentiatie. Niet iedereen wil stuiteren en keihard de bocht om (zonder ervaring) wat dan meestal ook resulteert is figuurlijk de bocht om. (dood)
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Ik bij beun de haas ff (bij de dealer waar ie werkt )op zaterdag naar binnen “sneaken” ,uitlaat lassen,“Piet” wat krijg je van me? “Maak dat je weg komt”:)
BTW is het misschien niet handiger ff te overleggen dat je geinteresseerd bent in een leasefleet in de vorm van een offerte en daarna je lampjes laat wisselen :
Wanneer ik een TV (b.v.) koop kijk ik eerst bij de home cinema setjes,werkt altijd,krijg altijd korting!
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Picassoke, wat ik jou al eerder aangaf. Die studenten in Belgie hebben het niet echt slecht (tenminste als je welvaart aan de auto’s mag wijten). Niet verkeerd die auto’s die je noemt.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
hbeck schreef:Die studenten in Belgie hebben het niet echt slecht (tenminste als je welvaart aan de auto’s mag wijten). Niet verkeerd die auto’s die je noemt.
In Nederland rijden de meeste studenten met een (zeer) oude tweewieler, die ze zelf in beweging moeten brengen .
Sorry fftopic
Grand C4 Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat sinds 20-9-2007 (Privérijder)
Mazda CX-5 2.0 TS-plus automaat AWD sinds 7-11-2012 (nog steeds Privérijder)
tja ik heb bij de vorige c5 de lampen laten vervangen aangezien de bumper eraf moest…
dealer heeft toch een klein uur gewerkt lijkt me niet meer dan logisch dat ik hem die dan ook betaal…
een dealer die iets gratis doet verdiend het op een andere plaats wel weer terug…
als ik soms zo de prijzen van beurten zie…
Totaal aantal Berichten: 56
Geregistreerd: 09-02-2008
- Xsara Picasso 1.8 16v
- Xsara 1.6 break Ligne Prestige
hbeck schreef:Konid, laten we die discussie niet aangaan. Mijn vrouw is gek op haar auto en ik niet, zij vindt mijn auto ook maar zo zo. Het gaat niet om het embleem maar om de beleving van autodealers met hun klanten. Die van mijn vrouw dtooet dat helemaal goed of het nu een kloten auto is of niet, daar gaat het niet om.
Het was maar een grapje, bedoelde het niet rot
hbeck schreef:Maarre Picassoke, dat is toch heel normaal dat ze die instelling gewoon aanzetten. Heb jij toevallig een lijstje van wat er allemaal aangezet kan worden in de boordcomputer (zal ongetwijfeld weleens een topic over geweest maar ik kon hem niet vinden).
Sjee, dat zet je toch gewoon standaard aan.
lijstje??? hahaha
kan ik 4 pagina’s mee vullen…
maar weer on topic (excuus)
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
ronama schreef:tja ik heb bij de vorige c5 de lampen laten vervangen aangezien de bumper eraf moest…
dealer heeft toch een klein uur gewerkt lijkt me niet meer dan logisch dat ik hem die dan ook betaal…een dealer die iets gratis doet verdiend het op een andere plaats wel weer terug…
als ik soms zo de prijzen van beurten zie…
Dat is dan ook weer waar, ik heb nu 12 euro uurloon moeten betalen dacht ik, wat ongeveer 20 minuten wil zeggen voor 2 lampen.
Best niet zoveel eigenlijk als je kijkt hoe lang sommigen hier over doen.
En de constructeurs maken het er ook niet makkelijker op om zelf lampjes te vervangen.
In ieder geval ga ik volgende keer toch eerst zelf eens kijken of ik het niet kan. Als het te moeilijk is en ik teveel moet knoeien blijf ik er veel liever af.
De parkeerlichtjes zijn wel makkelijk ter vervangen.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
markwilts schreef:
maar weer on topic (excuus)
Doe maar niet, hij gaat op slot.
Het lijkt wel een dealer klaag/pluimtopic.
En die was er al